11/01 唉..由打完邊爐第2日開始就日日反工.. 好累呢.. 今個星期2去左啊哥屋企訓~ 無他既..佢幫我做功課嘛.. 超thz佢牙~3q!! 個日都有 唔話你知~~haha" 之後朝早反學.. 係學校訓死左囉~ 呵~*無計~ m咁多日係咁通頂囉,, 放學仲要去反工... 累都曉仆街咁濟.. 不過我好鍾意呢d生活牙.. 好充實,, 不過係開頭反工個陣.. 隻腳好痛..又好累.. 第2日反唔到學... 不過而家差唔多一個星期,個人習慣哂啦!! 呵~*