2007 年 3 月 24 日  星期六   晴天


睇戲.. 分類: 未分類

今天..=]"

同FING怡姐..施施..小穎穎一齊出鑽山睇戲...

校墓處..

KAKA...

好GAG呀..XDDDDD"

佢地都好驚...

睇完..

FING怡好快就去左打波..=]"

跟住同施施..小穎穎行街街..

我同施施都買左D雜誌睇...HE..=]"

不過冇野行..

小穎穎好快就走左..=]"

跟住好快施施又話走..

我又吾想咁快返去..

就自己一個係度蕩...




訪客留言 (返回 aryanhiroto 的日誌)


LEMON COKE... 於 2007-04-19 12:08 AM 發表:
hi..!!我今日撞到肥倫呀!我E+要UT...5得閒...sor..sor..
我同學買左個ANGES B成1千幾...一個星期後...見到1B班D人又跟佢..佢話...E呀...我買左個ANGES B..D人又跟..攬到我用番個OLD GE BGW..等我遲d買番個貴d先...勁好笑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LEMON COKE... 於 2007-03-28 12:07 AM 發表:
可恩呀...好掛掛你呀...認得我嗎???
milk呀!!lemon coke呢個名係老師改的....
我好奈冇打xanga喇....如果打番既.....比我xanga你....
你個blog仔好令呀!!...講左咁多野都未問你英文名...sor><
......................
今日上英文堂....恰左陣....點g....d口水流左洛件泠三度....
比d同學見到晒.....你知我訓得幾{勁]啦!!!e+好少訓....but比人叫周太...
------------------------------
得閒再傾la.....good by...my....bEsT FrIeNd..
miss爆..><
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

LOK  MA..?!..
我好掛住你呀..>V<"
吾好訓咁多NA..
吾好嫁..比心機上堂呀..=]"
 
Posted at 2007-03-28 04:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





aryanhiroto
暱稱: ♣*小 蕩 娃..◆ ◇*
性別: 女
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
電頭...
為何..........
又係100問..XDDDD"
2007-03-27
睇戲..
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 5
今日人氣: 4
累積人氣: 1818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed