今天..=]"
同FING怡姐..施施..小穎穎一齊出鑽山睇戲...
校墓處..
KAKA...
好GAG呀..XDDDDD"
佢地都好驚...
睇完..
FING怡好快就去左打波..=]"
跟住同施施..小穎穎行街街..
我同施施都買左D雜誌睇...HE..=]"
不過冇野行..
小穎穎好快就走左..=]"
跟住好快施施又話走..
我又吾想咁快返去..
就自己一個係度蕩...