| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-03-25 |
|
|
2007 年 3 月 25 日 星期日
呢兩日勁悶=3="
冇出過街`
諗過下溫書架`!!
但冇去做過><"
唉`
返埋聽日又要測驗啦*
死得人多啦`
期待測完驗之後既復活節假期-33-:;
|
|
|
|
對吾住!! |
|
|
2007 年 3 月 23 日 星期五
甘日每堂只系上半粒鐘炸...HAPI*
中史::呀SIR冇返,,呵呵呵*
MUS::我再1次冇借書!!
用左英文書當系!!
之後佢地比左中史書我,,話中史書D色似D*
ENG::LUCY終於冇返啦-v-"
VA::反左咁多堂,,甘堂真系做野啦*v*
CHIN::小惠-33-"
LUNCH::去左街市食!!
MATHZ::小測*
甘日放2:15,,呵呵*
甘日同星期1都要搬D書返屋企!!=/\="
返左屋企擺低D書,,之後係公園反左陣"
之後去左瑤瑤屋企打牌-33-"
吾系想厄你架囉!!
或者你覺得我變左掛!?
由F.2翟樹果單野開始已經發覺你吾系真系當我系Fd囉"
系FD既,,點解會咩都吾港!?
乜都只系同某1個人港!?
完全吾知點做,,
只系想好似F.1咁姐!!*唉'
|
|
|
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 200 | »
|