arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 4
累積人氣: 10587

 

 
     2007-03-10
 
          2007 年 3 月 10 日  星期六
        

甘朝呀哥個電話狂響,,

嘈醒左我-/\-"

瑤瑤12點幾泥左我屋企*''

點幾同佢同埋均均出左大中*

3點幾返泥富亨,,

佢地泥左我屋企反,,低*

聽返自己d笑聲我地3個系咁笑,,-v-"

 

 
發表時間:2007-03-10 10:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     2007-03-09
 
          2007 年 3 月 9 日  星期五
        

打返尋日先啦*''

尋日排排下隊,,

我問小白好似系落雨,,個天即刻落左幾滴好大粒既雨-v-"

之後杜sir勁好笑咁港::請大家有秩序咁上返去班房"

有秩序!?..采佢都傻啦-33-"嘻

放學等完彩燕放中樂之後,,就返屋企換3啦!!

差吾多6點就出門口啦*''

我地去到果陣攣毛已經到左啦,,

之後猩猩都泥埋''

根字就同呀旺同埋其他人去富善啦*

去到首先係度搬果d投票箱先啦,,

我同彩燕癲左,,

呀旺甘日系咁話搬野就梗系男仔做架啦!!

哈哈,,港得好牙!!

富善社區會堂果個呀嬸勁煩,,

佢叫我地搬d[燈]去果邊,,之後又話我地搬錯*

之後又叫我地搬去原本既地方!!

[呀姑,,你冇野MA!?]

之後個呀嬸就行左埋去D[燈]度!!

D男仔就將個呀嬸迫左入D[燈]入面"

搞到個呀嬸出吾到泥,,哈哈,,勁好笑*''

好快就搬完野啦,,之後就出左公園啦*

9點幾返"

----------------------------------------------------------------------------

甘日又系咁啦,,

行行下燈燈行過泥,,用佢隻凍手整我-v-"

PE::跑街,,風水果度吾比行,,所以要去泳池果個迴旋轉果度再跑返泥!!

有D人勁狗囉,,冇跑果邊.\/.

中文::出泥港口試,,抽吾中我-v-"

李C同碧珠都抽中,,呵呵呵*

世史::做作業!!

LUNCH::係學校食!!

12:30上去家政室見MS江同黃太,,照肺=[]="

Mathz::做數!!

ENG::啤訓吾係度,,之前代佢個MS又吾知係邊!?

所以吾洗上,,呵呵呵-v-"

放學::係D班同肥心果D反!!

同邱C反娘親隻鞋,,哈-v-"

到4:30同敏婷,,瑤瑤陪均均剪頭髮"

剪完之後就去昌運影貼紙相-33-"樣*

 
發表時間:2007-03-09 06:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]