| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-03-10 |
|
|
2007 年 3 月 10 日 星期六
甘朝呀哥個電話狂響,,
嘈醒左我-/\-"
瑤瑤12點幾泥左我屋企*''
點幾同佢同埋均均出左大中*
3點幾返泥富亨,,
佢地泥左我屋企反,,低*
聽返自己d笑聲我地3個系咁笑,,-v-"
|
|
|
|
2007-03-09 |
|
|
2007 年 3 月 9 日 星期五
打返尋日先啦*''
尋日排排下隊,,
我問小白好似系落雨,,個天即刻落左幾滴好大粒既雨-v-"
之後杜sir勁好笑咁港::請大家有秩序咁上返去班房"
有秩序!?..采佢都傻啦-33-"嘻
放學等完彩燕放中樂之後,,就返屋企換3啦!!
差吾多6點就出門口啦*''
我地去到果陣攣毛已經到左啦,,
之後猩猩都泥埋''
根字就同呀旺同埋其他人去富善啦*
去到首先係度搬果d投票箱先啦,,
我同彩燕癲左,,
呀旺甘日系咁話搬野就梗系男仔做架啦!!
哈哈,,港得好牙!!
富善社區會堂果個呀嬸勁煩,,
佢叫我地搬d[燈]去果邊,,之後又話我地搬錯*
之後又叫我地搬去原本既地方!!
[呀姑,,你冇野MA!?]
之後個呀嬸就行左埋去D[燈]度!!
D男仔就將個呀嬸迫左入D[燈]入面"
搞到個呀嬸出吾到泥,,哈哈,,勁好笑*''
好快就搬完野啦,,之後就出左公園啦*
9點幾返"
----------------------------------------------------------------------------
甘日又系咁啦,,
行行下燈燈行過泥,,用佢隻凍手整我-v-"
PE::跑街,,風水果度吾比行,,所以要去泳池果個迴旋轉果度再跑返泥!!
有D人勁狗囉,,冇跑果邊.\/.
中文::出泥港口試,,抽吾中我-v-"
李C同碧珠都抽中,,呵呵呵*
世史::做作業!!
LUNCH::係學校食!!
12:30上去家政室見MS江同黃太,,照肺=[]="
Mathz::做數!!
ENG::啤訓吾係度,,之前代佢個MS又吾知係邊!?
所以吾洗上,,呵呵呵-v-"
放學::係D班同肥心果D反!!
同邱C反娘親隻鞋,,哈-v-"
到4:30同敏婷,,瑤瑤陪均均剪頭髮"
剪完之後就去昌運影貼紙相-33-"樣*
|
|
|
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 200 | »
|