arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 10
累積人氣: 10593

 

 
     2007-03-05
 
          2007 年 3 月 5 日  星期一
        

打返尋日先啦*

尋日同均均去唱K::敏婷同埋瑤瑤兩個就自己開多間房!!

佢地兩個間房系我地既1半!!"

我地果間房系上次曼魚佢地唱K果間!!

佢地成10個人,,我地得果2個-v-"

敏婷佢地唱到1:15,,我地唱到1:30*

之後去做左樣勁低能既事!!

但咁都反左差吾多兩個鐘lu*''

之後去左M記!!

食完之後我地就坐係果度傾計啦*''

好耐都味試過笑得咁開心啦^^

笑都個肚勁痛!!

之後諗字去廁所洗洗手咁啦*

臭到乜咁><"

之後就搭車返富亨!!

返到富亨就去左均均屋企啦*''

勁眼訓...上左去15分鐘都冇就返左屋企啦**

夜晚去攞3沖涼果陣撞到個抽油煙機,,個頭勁痛!!>/\<"

大家千其吾好打我個頭!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

甘日彩燕冇返!!

地理::惠展話張工作紙好重要架,,我1定聽佢港架...嘻-v-"

EPA::吾知點解過得好快!!

小SIX::幫敏婷整返好隻耳仔-v-"

Mathz::出左去做數!!..吾記得寫返個X"

哈哈,,我竟然見到老闆娘姣老闆喎-[]-"

ENG::都吾知點解過得好快!!

LUNCH::同敏婷,,瑤瑤,,均均,,梓婷去左[扒聖]食!!

中文::就訓著果陣比惠惠姐嗌醒左><"

惠惠姐港返佢以前有幾咁百痴...笑死*''

轉堂果陣老闆佢地吾比人訓,,系咁嘈字曬

普通話::堂堂都系剩返半個鐘!!

因為佢次次都好遲先落泥*''

甘堂讀吾知咩咩急口令,,勁想死!!

放學::去左打羽毛球,,打打下已經吾想打><

勁想死!!吾知做咩,,心情十分不好*''

走果陣有呀SIR{死鹹濕佬<---我叫佢既稱呼}陪我1齊走,,

佢話我係我地4個之中最乖,,呵呵呵*''

話彩燕有DD騰雞"

個死鹹濕佬送到我返到屋企留下!!

返到屋企,,心情依舊不太好*''

 
發表時間:2007-03-05 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     3月3號喔*成功^^
 
          2007 年 3 月 3 日  星期六
        

甘日系我地[茁壯]既畢業禮牙!!!>33<"

甘日9點起身.."

10點去到救世軍....

估吾到佢地班男仔會咁準時過我地!!*

咁我地就係果度練野啦"

練到12點幾就準備出發啦"

出發之前諗字去廁所,,我爭1步入到去佢就即刻掛個[清潔進行中]"=[]=

之後我,敏婷,均均同埋呀杰搭1架的士*

我地屈左彩燕同呀旺,呀偉,猩猩1架*'嘻

去到就set野啦...掛個吾知咩咩*''

有段時間我係度汁佢地掉落泥d垃圾MA"

攣毛就話我系垃圾婆><[火]"衰人!!

搞好曬D野就練野啦"

到5點幾我同均均同埋猩猩去買野食比佢地啦"

咁我同均均就去街市啦!!

猩猩就去茶餐廳啦"

去完街市就去M記啦"

咁我買完呀均都味買完...咁我就即刻死去7-11買水比佢地啦"

之後就返去啦*''

佢地話我地快丫!!呵呵呵*''

食完野又採排啦!!

之後瑤瑤泥左,,過左陣金仔都泥埋"

根字我地4個同埋呀杰就落去女更果度睇下啦!!

死康SIR話個更衣室好似十幾年冇用過!!><"厄人的*''

個更衣室系要落1陣留梯先到"

之後1開女更度門果陣見到入面黑曬,,佢地3個就1支箭咁標左上去!!

我同呀杰0左嘴1陣,,之後就狂笑佢地!!哈"

又練左陣就落去換3啦,,我地去埋男更過度啦*''

我地4個1格,,佢地男仔就係出面換啦*''

哈...我換得最快>33<"

因為我吾洗除條庫-v-"

諗字出去,,佢地吾比><

換完3岩岩好D人泥啦"

招呼D人咁啦,,其實我系諗字係出面吹下風,,出面勁涼爽^^

同佢地反下反下咁,,個畢業禮就開始左啦>333<"

上去攞個畢業證書果陣幾驚P丫*''好采冇姐^^

之後敏婷港野果陣即刻衝落去更衣室度換3啦"

換完仲有大把時間係度反...哈*

咁我咪將彩燕果D3攞出泥先囉!!

之後敏婷,彩燕同攣毛都落埋泥啦*''

搞掂曬就衝上去台果度啦"

之後就演畫劇啦!!

演完之後唱歌!!

係個台度熱死我,,,唱完果陣諗可以即刻閃返去後台架MA*''

點知個死肥DICK吾拉幕喎~衰人!!

根字就頒個吾知咩獎啦,,彩燕就拎左啦*

佢地港緊野既時候我地係後台果度門度吹風...爽到媽媽到吾認得-v-" 

之後就食野啦*''

敏婷甘日舊曆生日,,咁我地咪買生日蛋糕比佢囉,,唱生日歌果陣敏婷喊丫"

傻豬泥既,,喊咩呢!?

食完之後就影相...影完相就汁野!!

衰人乳酪吾比返個袋比思悳同埋吾比返包野飲比我><"

汁野果陣系咁反^^

之後又淪落為垃圾婆><"

汁完野就搭的的返大元*

 
發表時間:2007-03-04 12:41 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]