| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-03-05 |
|
|
2007 年 3 月 5 日 星期一
打返尋日先啦*
尋日同均均去唱K::敏婷同埋瑤瑤兩個就自己開多間房!!
佢地兩個間房系我地既1半!!"
我地果間房系上次曼魚佢地唱K果間!!
佢地成10個人,,我地得果2個-v-"
敏婷佢地唱到1:15,,我地唱到1:30*
之後去做左樣勁低能既事!!
但咁都反左差吾多兩個鐘lu*''
之後去左M記!!
食完之後我地就坐係果度傾計啦*''
好耐都味試過笑得咁開心啦^^
笑都個肚勁痛!!
之後諗字去廁所洗洗手咁啦*
臭到乜咁><"
之後就搭車返富亨!!
返到富亨就去左均均屋企啦*''
勁眼訓...上左去15分鐘都冇就返左屋企啦**
夜晚去攞3沖涼果陣撞到個抽油煙機,,個頭勁痛!!>/\<"
大家千其吾好打我個頭!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------
甘日彩燕冇返!!
地理::惠展話張工作紙好重要架,,我1定聽佢港架...嘻-v-"
EPA::吾知點解過得好快!!
小SIX::幫敏婷整返好隻耳仔-v-"
Mathz::出左去做數!!..吾記得寫返個X"
哈哈,,我竟然見到老闆娘姣老闆喎-[]-"
ENG::都吾知點解過得好快!!
LUNCH::同敏婷,,瑤瑤,,均均,,梓婷去左[扒聖]食!!
中文::就訓著果陣比惠惠姐嗌醒左><"
惠惠姐港返佢以前有幾咁百痴...笑死*''
轉堂果陣老闆佢地吾比人訓,,系咁嘈字曬
普通話::堂堂都系剩返半個鐘!!
因為佢次次都好遲先落泥*''
甘堂讀吾知咩咩急口令,,勁想死!!
放學::去左打羽毛球,,打打下已經吾想打><
勁想死!!吾知做咩,,心情十分不好*''
走果陣有呀SIR{死鹹濕佬<---我叫佢既稱呼}陪我1齊走,,
佢話我係我地4個之中最乖,,呵呵呵*''
話彩燕有DD騰雞"
個死鹹濕佬送到我返到屋企留下!!
返到屋企,,心情依舊不太好*''
|
|
|

|
3月3號喔*成功^^ |
|
|
2007 年 3 月 3 日 星期六
甘日系我地[茁壯]既畢業禮牙!!!>33<"
甘日9點起身.."
10點去到救世軍....
估吾到佢地班男仔會咁準時過我地!!*
咁我地就係果度練野啦"
練到12點幾就準備出發啦"
出發之前諗字去廁所,,我爭1步入到去佢就即刻掛個[清潔進行中]"=[]=
之後我,敏婷,均均同埋呀杰搭1架的士*
我地屈左彩燕同呀旺,呀偉,猩猩1架*'嘻
去到就set野啦...掛個吾知咩咩*''
有段時間我係度汁佢地掉落泥d垃圾MA"
攣毛就話我系垃圾婆><[火]"衰人!!
搞好曬D野就練野啦"
到5點幾我同均均同埋猩猩去買野食比佢地啦"
咁我同均均就去街市啦!!
猩猩就去茶餐廳啦"
去完街市就去M記啦"
咁我買完呀均都味買完...咁我就即刻死去7-11買水比佢地啦"
之後就返去啦*''
佢地話我地快丫!!呵呵呵*''
食完野又採排啦!!
之後瑤瑤泥左,,過左陣金仔都泥埋"
根字我地4個同埋呀杰就落去女更果度睇下啦!!
死康SIR話個更衣室好似十幾年冇用過!!><"厄人的*''
個更衣室系要落1陣留梯先到"
之後1開女更度門果陣見到入面黑曬,,佢地3個就1支箭咁標左上去!!
我同呀杰0左嘴1陣,,之後就狂笑佢地!!哈"
又練左陣就落去換3啦,,我地去埋男更過度啦*''
我地4個1格,,佢地男仔就係出面換啦*''
哈...我換得最快>33<"
因為我吾洗除條庫-v-"
諗字出去,,佢地吾比><
換完3岩岩好D人泥啦"
招呼D人咁啦,,其實我系諗字係出面吹下風,,出面勁涼爽^^
同佢地反下反下咁,,個畢業禮就開始左啦>333<"
上去攞個畢業證書果陣幾驚P丫*''好采冇姐^^
之後敏婷港野果陣即刻衝落去更衣室度換3啦"
換完仲有大把時間係度反...哈*
咁我咪將彩燕果D3攞出泥先囉!!
之後敏婷,彩燕同攣毛都落埋泥啦*''
搞掂曬就衝上去台果度啦"
之後就演畫劇啦!!
演完之後唱歌!!
係個台度熱死我,,,唱完果陣諗可以即刻閃返去後台架MA*''
點知個死肥DICK吾拉幕喎~衰人!!
根字就頒個吾知咩獎啦,,彩燕就拎左啦*
佢地港緊野既時候我地係後台果度門度吹風...爽到媽媽到吾認得-v-"
之後就食野啦*''
敏婷甘日舊曆生日,,咁我地咪買生日蛋糕比佢囉,,唱生日歌果陣敏婷喊丫"
傻豬泥既,,喊咩呢!?
食完之後就影相...影完相就汁野!!
衰人乳酪吾比返個袋比思悳同埋吾比返包野飲比我><"
汁野果陣系咁反^^
之後又淪落為垃圾婆><"
汁完野就搭的的返大元*
|
|
|

« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 200 | »
|