| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
均均﹏生日快樂!! |
|
|
2007 年 2 月 28 日 星期三
HAPI B-day* TO KWAN"
金天均均感動得很喔!!
真的以為沒有人幫你慶祝生日嗎!?
傻得很耶!!
那個計劃是我想的-v-"
開心嗎!?..高興嗎!?嘻*''
希望你永遠開心快樂!!
....F0REvER Fd;:
|
|
|
|
好激氣囉.\/. |
|
|
2007 年 2 月 27 日 星期二
果日呀旺問我地想吾想繼續既時候...
港真::我吾想囉!!
因為我覺得就算我地幾努力都好...
果班人都吾系好做野...
仲要我地成日求下佢地...
佢地先肯郁1下咋!!
你話死吾死丫!?
又吾系冇佢地份喎~
搞到成個[茁壯]都好似剩系得我地4個女仔同埋兩3個咁喎~
頂佢地吾順囉!!!
咁不如吾參加啦...
你媽媽個奶荼丫!!
港起我就激氣啦.\/.
反完曬d活動就閃人!!
頂頂頂頂頂>/\<"
我味見過d人系咁吾負責任囉!!
咩叫[領袖訓練]牙!?
佢地連比人訓練既資格都冇牙!!
學咩人港領袖牙!?
某D人仲要話去拜年...
吾好作大d??
我吾信有心返會返吾到囉..
之前佢話返工丫ma*
咁E+呢!?
不如話連星期日都要返學丫笨!!
吾洗兩頭望啦...系話你牙!!
吾負責任果個!!
仲有某D人都系反完曬D活動又吾泥幫手既...
但系佢都有1次返左...
但佢果次返泥有咩用呢!?
佢又吾系做野..系泥反*
之後仲要無影無蹤添=[]=
唉!!
你地非常過份囉!!
我對你地十分之失望"
[以上港果兩個只系特別嚴重..吾代表剩系佢地吾岩!!]
|
|
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 200 | »
|