尋晚通頂!!搞到係禮堂好眼訓><MISS江做班主任,,今年又要聽姖d故事lu=]好野!!同碧珠坐!小白就好NA"坐返舊年果個位!!我都想坐返舊年果個位牙!!但俾牙
尋日去左BBQ..好好玩牙!!SOR牙!!咁多位大人"我地遲到!希望你地大人有大諒NA=]
見到遲左好多,,我同牙均瑤瑤即刻沖過去搭車!!去到大百街..見到牙餅坐左係度!![唉~見到佢咁,,我就覺得自己好吾岩!!]之後敏婷桿婷池媽都出左泥~離遠見到其他人係度買緊野,,吾敢行埋去佢地度囉~之後我地一同17人去左惠康NA,,根字先去搭車!等車果陣碧珠打泥...死火!!吾記得叫埋姖添!!姖叫我出門口果陣打俾姖架!!SOR牙!上到車,,就聽MP3 NA"有個細路仔好得意牙!!>3<"終於去到NA..大家坐定定,,就等d男仔泥起爐喇緊系..哈哈"又冇手套喎~唉!!8點到家俊同埋邱C就泥左!死人陳聲揚..成日叫人幫佢燒,,個個都俾姖叫過=]食飽就出去海邊坐,,唉~諗返好多吾想諗既野=]返到泥見吾到彩燕,,就打俾姖NA"根字就出左去搵姖NA...同姖去左碼頭傾心事..*咩咩7年之喎~哈哈=]根字成班人就我地成班人都泥左,,牙俊無喇喇話去堤壩喎~咪上囉"我係度數人,,一時多幾個,一時就少咁幾個,,唉~都味行到上去,,已經有事發生NA*見到前面有個細路咁既物體...原來又系聲揚搞鬼!!唉~嚇到彩燕係到喊..=]上左去,,有D人驚,,所以就8個落左泥,,7個仲係上面!!根字又坐碼頭,,坐左好耐~歸家了!有D人話行路返有D人話搭車返,,睇死佢地係下個站搭車NA"返到富亨~同彩燕,家俊,死魚係公園坐,,坐到12點就返左屋企lu~返到去睇電視,,同彩燕敏婷傾電話~根字就訓lu!~
今日我地既成員有:
我,彩燕,細細,牙虫,牙餅,牙珈,慈媽,敏婷,梓婷,
邱C,瑤瑤,牙均,KONG LING,牙俊神仙,家俊,死魚