金日又咁NA"
英文...做過d咩呢?
小SIX..周圍走!!中文...又左d緊咩呢?? [失憶!!]
DT...搞下野咁NA*
LUNCH冇拎鎖匙..所以去左彩燕屋企!!
Maths...計數"
中史...對卷!! [ 79/100 ] 竟然系咁多科最高喎~kaka
世史...都系對卷!! [ 37/50 ]
放學等彩燕喇...
發生左好多野....
死人頭..搞到我入左男廁
之後男廁迫滿左好多人"kaka
根字係女廁...廁格對們...正常應該系推入去架ma...
比我搞到可以拉出泥...haha
我同敏婷系咁整系咁整...系一次冇心之下...我整到"哈哈哈[勁野!!]
比乳酪整到瘀曬><"衰人!!
咬左洛銘一淡!!* 佢叫我架...咁我咪咬囉"kaka
之後去左柔柔...Eva最後1日NA" -33333- I LOV U "
係度反...反到勁癲"BOBO比我煩死*哈哈 [老細!!]
根字黑面神泥左...咁我地就走人NA=]
心兒走左NA..."
咁我..彩燕..豆腐..耶菌..BOBO..淑敏去左公園反 [很有童真的我們"]
好開心喔!!* 8:30走人....
返到屋企冇人>33<"
用電腦用電腦!!!
THX瑤瑤送左個銀包比我>< [爭d多左個1樣既公仔"]
Eva...你走左...你吾好吾記得我地牙!!
你返泥記字記字搵我地牙...我地1定1定好掛字好掛字你架* -33333-
PS:我愛你喔!!
許多時候...放手是唯11個逃避被折磨的方法"