| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
又去左唱K喇" |
|
|
2006 年 12 月 2 日 星期六
甘日呀哥系咁嗌我起身!!
嗌醒左我又話冇野 "
之後食下野...傾下電話 ..*
就同瑤瑤去大中~
敏婷同牙均唱住先~
去到果陣...嘩~間房好大牙'!!
佢話系10人間房泥架喎'嘩~
系咁唱系咁唱...
發覺把聲已經開始沙喇"
話咁快就2點lu=]
之後去廁所...D冷氣凍勁多!!
隻手即刻凍左>3<"
根字佢地去左公園..
我就返左屋企拎<寶貝計劃>去牙均屋企睇"
之後到7點搭車去敏婷屋企"
去左M記食野..
根字係巴士站度等彩燕"
等左半粒鐘..
佢終於泥到喇~
之後就去敏婷屋企喇"
佢個妹...唉~幾好反既"
佢同瑤瑤睇電視...
我地4個就係敏婷間房到傾下計咁喇~
因為佢間房好暖喔'!!
9點幾..牙均走人.."
根字我地反多陣...
11點閃人"
落左車,,瑤瑤走左...
我同彩燕傾左陣"
之後都返左屋企lu"
|
|
|
|
唱K' |
|
|
2006 年 12 月 1 日 星期五
甘日同牙均去左沙田唱K'!!
9點起身,,搞完1大輪之後"
就去71A度會合牙均NA.."
搭火車去沙田~
去到沙田..牙均無喇喇大嗌1聲[頂]喎~
原來佢同個C奶撞3喎~!
哈哈哈..嚇死我同埋隔離D人!!
根字就去左搭士的去喇...
上車果陣撞親個頭..."
彩燕,,牙均~我又起多層樓比你地住喇T^T"
根字就去唱喇.."
曼魚,,李詩果D過左泥1陣~
佢地吾知7定8個人~
唱唱下Eva打泥 -3333-"
佢返左泥香港喇...嘩嘩嘩"...好掛字佢丫~
我地唱到1:30.."
43蚊"搭的士有得CAMP錢..抵到咩咁=]
同牙均返番富亨,,去佢屋企拎果張紙'!!
之後再出上水~
係火車站果度有條紋身佬,,好驚牙!!
岩岩講緊佢行得好型..佢就即刻行返轉頭..好似兇我地咁講野~
我同牙均比佢嚇死'!!
係上水拎完身份證之後又返富亨~~
彩燕,,同敏婷係公園等緊我地"
彩燕,,牙均系咁反個BB"
我同敏婷就反另外1個,,
我地反果個勁得意..勁令仔喔!!>33<"
彩燕同敏婷比個BB錫=]
夜晚同乳酪..敏婷..彩燕傾電話"
傾到1點..我就吾傾得喇~
佢地1定傾到好夜NA*
|
|
|
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 200 | »
|