| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
凍.." |
|
|
2006 年 11 月 28 日 星期二
甘日凍左好多牙!!
但系我中意>33<"
甘日同彩燕,,細細,,乳酪返...
凍死乳酪...因為佢冇著長冷...抵死抵死'!!
排隊...死人MISS江又叫我換鞋...邊有咁多錢牙??你比牙??
地理...惠展>33<"...狂抄野'!!
EPA...訓左"
小SIX...同敏婷,,牙均企左係度傾計-3333-"
Maths...小測..難到媽媽都吾認得!!
碧珠竟然識-[]-"
ENG...曼魚寸到冬菇LEE冇聲出...勁野=]
LUNCH同敏婷,,牙均,,梓婷去左豆漿食!!
返到泥係女更食野...哈哈
排完隊上中文...勁眼訓...就訓著果陣就打鐘"
要去禮堂...因為君比泥我地學校>33<"
佢作D書好好睇架"
1路坐1路比人搞....就泥骨折NA.."
因為洛銘同埋金仔坐我後面T^T"
放學同敏婷,,牙均,,瑤瑤去左救世軍拎回條...
同牙旺傾左陣~之後又番返去學校...
敏婷去吾知邊度~咁我地就係小食部等佢NA~
到左4:30敏婷落返泥!!
咁我地去返去富亨NA~~
我同瑤瑤癲左..系咁狂笑...但E+諗返起又吾知有咩好笑喎~
哈哈...傻婆"
之後去左公園...
有幾條 口靚 仔勁寸嘴...可惡'!!
坐坐下牙均話見到小明喎~~
7點到歸家..."
謝安琪有左3個月BB,,弓喜曬牙KAY同埋張繼聰[Louis]"
弓喜弓喜"
|
|
|

|
2006-11-27 |
|
|
2006 年 11 月 27 日 星期一
尋晚吾知點解訓吾著牙'!!
THX牙偉同我SD SMS..
SD到1點幾到...乳酪冇喇喇打泥...
傾左陣就收左線lu~~
3點訓得著...>33<"
金日同彩燕..細細返~
甘日熱左好多牙!!
我想佢凍佢就熱 可惡!!
排完隊就上去NA*
EPA..訓覺zZzZzZ"
ENG...甘日+儀冇返...冬菇LEE就搵+儀泥做例子...真系衰牙!!
小SIX...WING WING同彩燕大戰~~
彩燕撞到WING WING隻手腫左-[]-" 勁野=]
ENG....啤訓...死肥婆~~我都系訓覺..."吾理佢*
中文...都系訓覺...呵呵呵"
E+上緊電腦堂..1陣返屋企再打'!!
>33<"
LUNCH同彩燕返左屋企食"
行到去馬路果陣有個類似印度人既物體問我地路...
佢比張紙我地睇"
彩燕幾勁....哈哈哈=]
食完返左學校NA.."
甘日慧慧姐帶左個頭COOL...
勁得意牙'!!
落樓梯果陣見到海膽...又系帶左個頭COOL....
但系樣勁多!! 真系同人吾同命牙!!
物理..攞左李C部電話同敏婷SMS.. [吾系屎忽鬼牙"李C...]
放學去左打波...
好激牙>33<"
彩燕打打下走先...因為佢去睇佢地打比賽"
我諗字走NA..."
牙SIR比佢走吾比我走T^T
隔左兩分鐘...佢話我扁嘴...根字比我走"
E+比有用咩??
之後同敏婷,,牙均,,瑤瑤係公園反....
我地4個終於可以1齊反NA!!
之後彩燕同洛銘打比我...話佢地輸左>#<"
' __好朋友*
|
|
|
« | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | ... | 200 | »
|