| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006-11-21 |
|
|
2006 年 11 月 21 日 星期二
金日...吾洗返...悶爆=~="
用電腦用死我!!
悶死NA*
金日落好大雨牙...."
黃色暴雨喔..!!
希望天日凍D喇...
我中意>33<"
小豬同JANICE出左新碟喔!!
 
|
|
|
|
2006-11-20 |
|
|
2006 年 11 月 20 日 星期一
金日好眼訓牙..1有時間我1定訓覺"
金日又系同彩燕,細細返NA*
覺得好似仲係CAMP度咁~~
金日曼魚果D吾洗上堂...幫MISS江整野食><
ENG..吾記得做左D咩lu...記得泥都冇用..對字姖喎~
但姖既嘴唇值得1讚..大家化妝要學下姖NA...[邊有人茶到個嘴咁架??]
小SIX..同彩燕,敏婷,牙均果D港返去CAMP果D好笑野!!
我系咁港 <彩燕....同我訓...> KAKA"
有去CAMP既人刀知...佢珍系同我訓囉可?
中文...彤碧珠傾計&訓覺..."
DT整果舊吾知咩野...
LUNCH去左街市食...*
返到泥又要排隊...唉~
Maths..做數~
中史..牙SIR冇返..好野!!訓覺....
世史..牙SIR都冇返..以為又可以訓覺...
點知佢要我地做果張吾知乜野...唉~
諗字放學就即刻返屋企換3打波"
點知死人曾x龍鎖左我地個課室度門...
搞到我地全部困曬係班房度...><"
之後去左打波...
係咁上去執波... 支力 死*
根字做體能...做死!!"
做完就同彩燕,敏婷,牙均去左公園....
之後都茅乜野NA*
敏婷話我變左...變左D咩佢又吾港...T^T"
|
|
|
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 200 | »
|