| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
下廁吾好叫我去牙!!>< |
|
|
2006 年 11 月 14 日 星期二
金日要早會...曾蛇好煩!!
BIO..派卷!! 88分..終於有1科見得下人NA* 弓喜弓喜"
小SIX...吾知做左d咩~~
化學...又系派卷... OH" 得過21分!!仲要系50分合格T^T
Maths...做數!!
LUNCH同彩燕..敏婷果d去左街市食!!
地理..惠展叫我盈盈^^
叫碧珠做珠珠kaka
ENG..睇戲...好好笑!!
音樂..訓覺...尋日同金日果堂音樂都好好訓!!
因為佢系度睇電視~~
全個音樂室黑曬...正牙!!
最好以後都系咁..haha
放學...去左運動場陪彩燕...吾去好過去!!
悶到乜咁= ="
下廁吾好再叫我去NA* 討厭!!
家輝好煩牙....系咁攞部電話泥聽歌!!
之後佢地去左青公反....我同嘉瑤冇反!!
但我都覺熱~哈哈
人..總是貪心的"
|
|
|
|
2006-11-12 |
|
|
2006 年 11 月 12 日 星期日
金日全日係屋企..冇出街!!
比人軟禁!!
果個就系我牙哥NA..T^T"
好采佢都比我用電腦姐///*
但都系悶...
唉~!救命"
PS:金日有人話比我咬喎!!kaka
愛情..根本就是不完美的!!
|
|
|
« | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | ... | 200 | »
|