| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006-11-17 |
|
|
2006 年 11 月 17 日 星期五
金日同彩燕..細細..乳酪返"
地理...惠展仍然咁可愛><
係咁同碧珠港佢...笑死=]
EPa...訓左*
小SIX...周圍走..
Maths..做數!!
ENG..姖茶到個嘴好鬼死令牙...哈"
LUNCH...歸家吾洗再返去...吾洗採排...哈
用電腦..用電腦..用電腦!!
天日去CaMP..期待中...^^
往後走..我就系1個包袱...
往前走...我就隻1個藍色繭"
|
|
|

|
彩燕...生日快樂-3333-"  |
|
|
2006 年 11 月 16 日 星期四
金日又系咁NA*
凍左好多牙....大家要小心身體喔!!
EPA...訓覺"
ENG..吾記得NA...
小SIX...比牙均同瑤瑤迫我做試驗品T^T...可惡!!
之後彤敏婷企左係度傾計仔>3<
ENG...啤訓...死肥婆...我冇做過野都係度話我...冇撚病牙佢??
又話我係F.1考第1....又話我衰左!!
大佬牙..你又吾睇下依班系咩班..你叫我同第2班比丫.."
收NA...我不嬲都咁既...系你條死肥婆吾知姐
金日原本心情極度不佳!!
勁想喊囉...比佢港到...但我知喊系解決吾到問題...所以我都死忍><
中文...派左個File...樣到咩咁"
E+上緊電腦堂...返去左打....呵*
lunch同彩燕..敏婷..細細..梓婷..牙秀..MANFUNG..KINGYAN..葉子食!!
葉子行到好好笑...kaka
返到去排隊..
Maths...做數!!
物理...派卷... 47/100
OH...比多3分我都吾得><
同碧珠..洪生..袁生坐!! [仲有1個架..不過佢系聽書....所以我地都吾當佢存在]哈
洪生系咁跟牙蛇港野..港左好多好好笑既野...
笑足兩堂..笑到牙較都痛埋...哈哈
根字做board...5:30走人..
返左屋企換完3就即刻出去NA*
同彩燕..細細..敏婷去左唱K...慶祝彩燕生日*
[比好多人放飛機...不過仲好..得我地4個可以癲死"]
唱左好多歌仔...癲到唱校長既<愛情陷阱>
唱到<這陷阱x3>既時候仲做埋動作...哈哈
笑死!!
之後WING WING泥左...再唱多廁....唱左3次...唉..傻架我地!!
11點歸家///*
彩燕HaPPy BiRthER"
[愛]所包含犧牲..該有限度嗎??
|
|
|
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 200 | »
|