甘日同呀均,,彩燕,,細細返喇"
排完隊無幾耐就要落去影相...輔導員~
同彩燕,,敏婷反~最衰輔導員影相吾影Q版喇...想同佢地兩個同埋呀均1齊影牙'!!
可憐得我地連貼紙相都味試過1齊影牙...有機會1定要影...-V-"
之後ENG...冬菇LEE之前話要背默~估吾到佢地真系背=="
我就梗系吾會背喇"出貓...嘻嘻..*
小SIX...又去左C班搵彩燕>33<"
過返泥D班...-[]-"...冇曬人...同碧珠即刻死落去禮堂...
MISS江叫我地除左件冷3..."
我吾除得...因為.....嘻嘻"
影正常果張喇...MISS江叫我地要好似MISS HK咁企"
咁就影到瘦d喎-V-"
之後影Q版喇...得我1個著字冷3影&冇扣頸喉鈕"死人小白阻字我>~<"
ENG...[啤訓]...悶"
中文...惠惠姐要人讀書...叫吾中我...哈哈"
電腦...ON MSN同埋打返尋日日記~!
LUNCH同彩燕同埋恥毛行返富亨~
甘日MAMI煮飯比我食^^
臭哥哥吾返泥食'!!
食完就同彩燕行返學校喇`
Maths...做數`
物理..碧珠買左勁多野食!!
有薯片,,MAMI麵...仲有吾知咩野`
開大食會咁`
個呀SIR做實驗...燒報紙...整吾熄...月整月大火"..哈哈!!
我成堂係度抄野...做完數..又抄物理本野[書有答案..-V-"],,之後又抄中史作業
放學...同敏婷,,彩燕,,呀均,,乳酪,,燈燈放!!
好煩牙..系咁扯人條TIE.."
之後就去左公園...大打出手..*
__6點幾歸家.."