arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 35
累積人氣: 10509

 

 
     碧珠生日快樂-V-"
 
          2006 年 12 月 8 日  星期五
        

甘日又系咁喇...

放學係學校燒野食`

6點幾燒完..

之後等 F.1-2果D走左之後...

佢地又再燒`

得我同敏婷..慈媽冇燒...

我地係度傾計...之後我地3個同埋彩燕狂係度影相-V-"

反多陣...慈媽走左...我同敏婷就係輔導員室反"

系咁畫個黑板`畫左個人物關係圖同埋....嘻嘻...仲有...[彩燕知既`哈哈]

之後我地話想反水槍...

吾等佢地汁野...我同敏婷仲有彩燕已經開始反喇`

死人呀平同埋李雨錫先生....搞到我成頭&身濕曬!!

但佢地都濕左..."我地3個夾攻佢兩個..哈哈`

差吾多9點走人...第1次咁夜走-V-"

臨走前...敏婷既媽咪[朱先生]系度班鬼嚇班女仔...

真系衰牙佢..."

呀平B女返屋企喎~

彩燕同個高FORM女仔系咁扮呀平B女`

笑死-V-`

 

BiG豬...hapi-birthday"

 
發表時間:2006-12-09 01:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     影班相"
 
          2006 年 12 月 6 日  星期三
        

甘日同呀均,,彩燕,,細細返喇"

排完隊無幾耐就要落去影相...輔導員~

彩燕,,敏婷反~最衰輔導員影相吾影Q版喇...想同佢地兩個同埋呀均1齊影牙'!!

可憐得我地連貼紙相都味試過1齊影牙...有機會1定要影...-V-"

之後ENG...冬菇LEE之前話要背默~估吾到佢地真系背=="

我就梗系吾會背喇"出貓...嘻嘻..*

小SIX...又去左C班搵彩燕>33<"

過返泥D班...-[]-"...冇曬人...同碧珠即刻死落去禮堂...

MISS江叫我地除左件冷3..."

我吾除得...因為.....嘻嘻"

影正常果張喇...MISS江叫我地要好似MISS HK咁企"

咁就影到瘦d喎-V-"

之後影Q版喇...得我1個著字冷3影&冇扣頸喉鈕"死人小白阻字我>~<"

ENG...[啤訓]...悶"

中文...惠惠姐要人讀書...叫吾中我...哈哈"

電腦...ON MSN同埋打返尋日日記~!

LUNCH同彩燕同埋恥毛行返富亨~

甘日MAMI煮飯比我食^^

臭哥哥吾返泥食'!!

食完就同彩燕行返學校喇`

Maths...做數`

物理..碧珠買左勁多野食!!

有薯片,,MAMI麵...仲有吾知咩野`

開大食會咁`

個呀SIR做實驗...燒報紙...整吾熄...月整月大火"..哈哈!!

我成堂係度抄野...做完數..又抄物理本野[書有答案..-V-"],,之後又抄中史作業

放學...同敏婷,,彩燕,,呀均,,乳酪,,燈燈放!!

好煩牙..系咁扯人條TIE.."

之後就去左公園...大打出手..*

__6點幾歸家.."

 

 
發表時間:2006-12-06 12:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]