arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 2
累積人氣: 10585

 

 
     旅行日-v-"
 
          2006 年 12 月 15 日  星期五
        

甘日去旅行`

[[淺水灣]]

我地果班要分車坐`

我去左B班...

敏婷&細細坐`

BB拎野...順便食佢D壽C-V-"

去到...除鞋落去海灘反`

個FEEL勁正...>33<"

最衰敏婷&&均均同左MS黃食野!!

我條庫有兩個電話同埋銀包...-V-"

2個電話仲要系1樣!!!

但呢4樣野都吾系我.....嘻"

行行下....比人掟沙...食埋....>/\<"

某人掟到邱C喊喔*"

反左陣...就去左食野...

我發覺我甘年去旅行剩系食兩樣野:

就系3文字&&壽C`呵呵呵=]

甘日見到個好壯觀既場面...見到好多人沖涼

1:30走人!!

搭車果陣全程反洛銘個電話-V-`

返到泥...同敏婷去左均均屋企*

敏婷訓左係均均張床度`

癲左-V-"

之後同均均..敏婷..彩燕..小明去買去CAMP  D野`

發覺小明很有錢喔!!

 

 

 

 
發表時間:2006-12-16 09:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     開放日-V-"
 
          2006 年 12 月 14 日  星期四
        

好耐都冇打過日記lu...`

打埋呢篇都吾知幾時先再打牙!!

唉~臭哥哥吾比用`

之前果幾日吾打喇...又吾記得做過咩喇...

只系記得每日返學都有兩堂吾洗上...呵呵呵`

-------------------------------------------------------------------------

甘日系開放日...返泥上兩堂就可以走人~唉...>/\<"

落雨...所以係班房舉行升旗禮...[比我up中]

落雨都好...吾洗排隊-3333-"

之後上EPA喇...做工作紙...曾SIR系咁鬧人...-V-"

但系吾系鬧我地...系咁同我地講邊個邊個煩~唉~

ENG...冬菇LEE依舊咁煩!!

9:35放...-V-"

之後同彩燕,,敏婷,,乳酪,,細細放`

彩燕乳酪1齊擔姐...嘩~

我同敏婷,,細細就淋雨`>33<"

正牙!!

E+係牙均屋企...

我同敏婷牙均整整個頭`令爆...

殺死人牙-V-"

哈哈哈*

~~出去LU...返泥再打~~

-------------------------------------------------------------------------

牙均敏婷返學校....

見到MISS黃...佢叫牙均食完LUNCH就即刻返去幫手-V-"

去左豆漿食`

之後就返左去喇....

咁我就去左禮堂搵彩燕...

唉~都冇野做既>/\<"

牙均..敏婷..彩燕整整個頭`

哈哈...甘日變左個頭髮型師添!!

之後鄧先生泥左...請左我食餅乾...呵呵-V-"

之後反下...癲下`

咁就4:30喇>33<"

之後同呀偉,,SUNNY果D去買去CAMP  d野`

去到大百街...見到勁多鄉中的人*

因為聽日系學校旅行MA"

~買買買買~

我地買到好似反緊[足E因]咁-V-"

比錢果陣我地4個做左D好傻既野`

嘻嘻...班男仔1定[]曬`

~之後就歸家喇~

 

 

 

 

甘日港曬D野出泥...

舒服曬~

 

 

 

 

兩個人1齊系因為兩個人既感覺`!!

 

 
發表時間:2006-12-14 01:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]