| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
旅行日-v-" |
|
|
2006 年 12 月 15 日 星期五
甘日去旅行`
[[淺水灣]]
我地果班要分車坐`
我去左B班...
同敏婷&細細坐`
幫BB拎野...順便食佢D壽C-V-"
去到...除鞋落去海灘反`
個FEEL勁正...>33<"
最衰敏婷&&均均同左MS黃食野!!
我條庫有兩個電話同埋銀包...-V-"
2個電話仲要系1樣!!!
但呢4樣野都吾系我.....嘻"
行行下....比人掟沙...食埋....>/\<"
某人掟到邱C喊喔*"
反左陣...就去左食野...
我發覺我甘年去旅行剩系食兩樣野:
就系3文字&&壽C`呵呵呵=]
甘日見到個好壯觀既場面...見到好多人沖涼
1:30走人!!
搭車果陣全程反洛銘個電話-V-`
返到泥...同敏婷去左均均屋企*
同敏婷訓左係均均張床度`
癲左-V-"
之後同均均..敏婷..彩燕..小明去買去CAMP D野`
發覺小明很有錢喔!!
|
|
|

|
開放日-V-" |
|
|
2006 年 12 月 14 日 星期四
好耐都冇打過日記lu...`
打埋呢篇都吾知幾時先再打牙!!
唉~臭哥哥吾比用`
之前果幾日吾打喇...又吾記得做過咩喇...
只系記得每日返學都有兩堂吾洗上...呵呵呵`
-------------------------------------------------------------------------
甘日系開放日...返泥上兩堂就可以走人~唉...>/\<"
落雨...所以係班房舉行升旗禮...[比我up中]
落雨都好...吾洗排隊-3333-"
之後上EPA喇...做工作紙...曾SIR系咁鬧人...-V-"
但系吾系鬧我地...系咁同我地講邊個邊個煩~唉~
ENG...冬菇LEE依舊咁煩!!
9:35放...-V-"
之後同彩燕,,敏婷,,乳酪,,細細放`
彩燕同乳酪1齊擔姐...嘩~
我同敏婷,,細細就淋雨`>33<"
正牙!!
E+係牙均屋企...
我同敏婷幫牙均整整個頭`令爆...
殺死人牙-V-"
哈哈哈*
~~出去LU...返泥再打~~
-------------------------------------------------------------------------
同牙均陪敏婷返學校....
見到MISS黃...佢叫牙均食完LUNCH就即刻返去幫手-V-"
去左豆漿食`
之後就返左去喇....
咁我就去左禮堂搵彩燕...
唉~都冇野做既>/\<"
幫牙均..敏婷..彩燕整整個頭`
哈哈...甘日變左個頭髮型師添!!
之後鄧先生泥左...請左我食餅乾...呵呵-V-"
之後反下...癲下`
咁就4:30喇>33<"
之後同呀偉,,SUNNY果D去買去CAMP d野`
去到大百街...見到勁多鄉中的人*
因為聽日系學校旅行MA"
~買買買買~
我地買到好似反緊[足E因]咁-V-"
比錢果陣我地4個做左D好傻既野`
嘻嘻...班男仔1定[]曬`
~之後就歸家喇~
甘日港曬D野出泥...
舒服曬~
兩個人1齊系因為兩個人既感覺`!!
|
|
|

« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 200 | »
|