arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 11
累積人氣: 10542

 

 
     介手.."
 
          2006 年 11 月 24 日  星期五
        

金日又系咁NA"

PE...跑街...慢左><   4:09喔!!

800米..."

之後就打籃球NA...

同彩燕同埋BB一組..

都味開始打...我[盤]骨果度勁痛囉!!

根字就坐左係度...王太又要人打喎~

WING WING好勁牙>33<"

小SIX...MISS江又話派成績表喎...之後又話星期1派...><

中文...做果個讀書報告既工作紙...

世史...港書"

LUNCH同牙均,,敏婷,,梓婷去左7-11食!!

唉~仲痛緊..行路都痛....都吾知有咩病..."

Maths..派小測...得果56分..唉~

卓能好叻牙!!70幾....叻女!!進步左好多喔...

ENG...啤訓....OH...死肥婆><

放學同彩燕,,乳酪,,牙燈放!!

 

 

                                        這條烙印..無論經過多番努力去修保,,都沒可能完全消失!!

 

興返介手=]

 
發表時間:2006-11-24 04:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     2006-11-24
 
          2006 年 11 月 24 日  星期五
        

 

你地港既野我有記字架!!

尤其系食飯果陣添牙!.."

如果吾系既話我行完馬路果陣..做咩行行下會行左側邊...

比你同姖企中間牙?[絕對冇嬲既成分]

我吾知理吾理既定義系咩囉...

我已經好努力改緊...

可能你地吾覺...

 

你地仲味話比我聽我知道D咩系關於你地...而我又冇同你地港!!

同埋你地覺得我系同邊個行緊丫?

不過點刀好...希望你地以後刀可以成日提點我...THX"

 

 

 
發表時間:2006-11-24 04:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]