arying1025
暱稱: `_ 包*: )
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-DEE Dee`'
-KINGyAN`'
-SuNNY`'
-MaNdy`'
-LiNg`'
-小白`'
-小晴`'
-冰`'
-老闆`'
-杰`'
-軒`'
-偉`'
-梓婷`'
-傑`'
-新`'
-葶`'
日誌統計
文章總數: 399
留言總數: 467
今日人氣: 21
累積人氣: 10495

 

 
     __弓喜"
 
          2006 年 12 月 5 日  星期二
        

甘日又系咁喇"

PE...黃太冇返...訓足兩堂..正牙'!!

小SIX..梗系去左C班搵彩燕佢地喇"

哈哈...呀均A班,,敏婷B班,,彩燕C班,,我D班"

ABCD齊曬>33<"

中文...惠惠姐..呀虫1定好想佢喔!!

世史...好似好耐都冇上佢堂咁"

LUNCH..同彩燕,,敏婷,,呀均,,梓婷買飯盒係學校食"

根字就上堂喇"

Maths...計數...識計DD喇...叻女"

ENG...[啤訓]...冇返~

做完數之後又走左去又系訓覺~!

甘日系咁訓系咁訓...眼訓到死!!

放學...同呀均敏婷...

彩燕就去左探佢D兄弟~哈哈"

4點幾到我地去左搵彩燕喇~

上佢屋企...等佢擺完D野我地就落左去公園喇;

~7點幾閃人~

 

 

 

 

 
發表時間:2006-12-06 12:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


 

 
     行山,,
 
          2006 年 12 月 3 日  星期日
        

甘日去左行山喇.."

8點幾起身...搭9呀均上左泥屋企...借左件3比佢"

之後就1齊去大家樂搵敏婷喇"

食食下彩燕就泥左喇~

我食完先...咁敏婷陪我返屋企換件短3喇~

落到泥岩岩好見到彩燕呀均"

之後就1齊行過去救世軍果度喇...

行到門口...呀旺打比敏婷問我地去到邊~

我地話係門口喇...之後攣毛就係後門果度開門比我地喇"

佢又系著到好細個咁!!!唉~

根字呀旺就係度講解甘日要做d咩喇'!!

佢叫我地揀咩程度喇...我地就揀中級果個喇~

之後分組:我,,彩燕,,攣毛,,SUNNY[A組]

敏婷,,呀均,,呀偉,,肥鴻[B組]"

根字呀旺派完野就搭車車喇"

係車到...呀旺就講我地要行邊條路喇...兩組行既路系吾同既'!!

咁我地果組同埋呀豪落車先~

個FEEL好似比佢地遺棄咁T^T"

開頭行馬路喇...傾傾下計...幾開心架'!!

SUNNY成日行行下拉高條褲..."

哈哈...笑死=]

行到吾知邊度佢地就食野喇~當我同彩燕食野...佢地就行..可惡'!!

攣毛仲要咒我地食食下PK"

仲話跌就跌個人好喇...吾好埋塊包落去~

哈哈...好采我都系包泥架姐~所以得彩燕.....嘻嘻~講笑姐"

我地好快就行到5個路口果度....

B組好慢....但呀偉自己上左泥先~

之後敏婷果d都泥左喇...

傾左陣...食下野咁...

食食下呀旺話要改路~

食完之後...呀豪就跟B組行返我地頭先條路喇~真可憐"

咁我地就自己行喇...

就去到終點果陣...SUNNY攣毛話要反"根字又改路喇~

d風景好令喔;!!

行就有少少難行..."

之後佢地用個對講機同呀旺嗌交...笑死"

到最味果度...彩燕系咁講屎,,屎,,屎"

因為果度有好鬼死多牛既便便*

哈哈...笑死我地"

行左咁耐...原來最味行樓梯先系最辛苦...-[]-"

我地去到...架車都仲味泥=]

SUNNY打比呀旺講我地到左"

呀旺第1句就話:你地系咪傻架??

哈哈哈..之後我地係個吾知咩咩烈士碑度食野"

等架車泥...上到車...同呀旺傾左陣計.."

等B組泥...攣毛,,SUNNY果D狂寸佢地~哈哈"

之後搭車喇...想訓但冇訓~

根字返富亨喇...係公園坐...

過左陣...呀偉,,肥迪,,肥鴻泥左!!!

彩燕又幫人改名...肥鴻肥虫...上次又幫肥迪改名...肥迪肥鴨"哈哈哈

甘日都幾開心'喇!!!

 

 
發表時間:2006-12-03 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]