| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
__弓喜" |
|
|
2006 年 12 月 5 日 星期二
甘日又系咁喇"
PE...黃太冇返...訓足兩堂..正牙'!!
小SIX..梗系去左C班搵彩燕佢地喇"
哈哈...呀均A班,,敏婷B班,,彩燕C班,,我D班"
ABCD齊曬>33<"
中文...惠惠姐..呀虫1定好想佢喔!!
世史...好似好耐都冇上佢堂咁"
LUNCH..同彩燕,,敏婷,,呀均,,梓婷買飯盒係學校食"
根字就上堂喇"
Maths...計數...識計DD喇...叻女"
ENG...[啤訓]...冇返~
做完數之後又走左去又系訓覺~!
甘日系咁訓系咁訓...眼訓到死!!
放學...同呀均等敏婷...
彩燕就去左探佢D兄弟~哈哈"
4點幾到我地去左搵彩燕喇~
上佢屋企...等佢擺完D野我地就落左去公園喇;
~7點幾閃人~
|
|
|

|
行山,, |
|
|
2006 年 12 月 3 日 星期日
甘日去左行山喇.."
8點幾起身...搭9呀均上左泥屋企...借左件3比佢"
之後就1齊去大家樂搵敏婷喇"
食食下彩燕就泥左喇~
我食完先...咁敏婷陪我返屋企換件短3喇~
落到泥岩岩好見到彩燕同呀均"
之後就1齊行過去救世軍果度喇...
行到門口...呀旺打比敏婷問我地去到邊~
我地話係門口喇...之後攣毛就係後門果度開門比我地喇"
佢又系著到好細個咁!!!唉~
根字呀旺就係度講解甘日要做d咩喇'!!
佢叫我地揀咩程度喇...我地就揀中級果個喇~
之後分組:我,,彩燕,,攣毛,,SUNNY[A組]
敏婷,,呀均,,呀偉,,肥鴻[B組]"
根字呀旺派完野就搭車車喇"
係車到...呀旺就講我地要行邊條路喇...兩組行既路系吾同既'!!
咁我地果組同埋呀豪落車先~
個FEEL好似比佢地遺棄咁T^T"
開頭行馬路喇...傾傾下計...幾開心架'!!
SUNNY成日行行下拉高條褲..."
哈哈...笑死=]
行到吾知邊度佢地就食野喇~當我同彩燕食野...佢地就行..可惡'!!
攣毛仲要咒我地食食下PK"
仲話跌就跌個人好喇...吾好埋塊包落去~
哈哈...好采我都系包泥架姐~所以得彩燕.....嘻嘻~講笑姐"
我地好快就行到5個路口果度....
B組好慢....但呀偉自己上左泥先~
之後敏婷果d都泥左喇...
傾左陣...食下野咁...
食食下呀旺話要改路~
食完之後...呀豪就跟B組行返我地頭先條路喇~真可憐"
咁我地就自己行喇...
就去到終點果陣...SUNNY同攣毛話要反"根字又改路喇~
d風景好令喔;!!
行就有少少難行..."
之後佢地用個對講機同呀旺嗌交...笑死"
到最味果度...彩燕系咁講屎,,屎,,屎"
因為果度有好鬼死多牛既便便*
哈哈...笑死我地"
行左咁耐...原來最味行樓梯先系最辛苦...-[]-"
我地去到...架車都仲味泥=]
SUNNY打比呀旺講我地到左"
呀旺第1句就話:你地系咪傻架??
哈哈哈..之後我地係個吾知咩咩烈士碑度食野"
等架車泥...上到車...同呀旺傾左陣計.."
等B組泥...攣毛,,SUNNY果D狂寸佢地~哈哈"
之後搭車喇...想訓但冇訓~
根字返富亨喇...係公園坐...
過左陣...呀偉,,肥迪,,肥鴻泥左!!!
彩燕又幫人改名...肥鴻變肥虫...上次又幫肥迪改名...肥迪變肥鴨"哈哈哈
甘日都幾開心'喇!!!
|
|
|

« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 200 | »
|