| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-09-13 |
|
|
2007 年 9 月 13 日 星期四
尋晚屋企發生左d野/_\
甘朝呀龍同我地返學-口-"
地理::好悶-33-'
中文::好開心咁過左兩堂>V<"
經濟::好眼訓*
LUNCH返左屋企食!
唉..
ENG::MS幫我改英文名- -'
最味果堂吾洗上,,
去左操場---社員大會,,
我向呀SIR示愛,,xdd'
放左同敏婷搵呀均,,
之後去行下咁,,再返救世軍'
又見到呀宇"
之後係房做功課-0-'
做到咁上下偉果d泥左'
呀旺講下野咁'
我地又玩下咁,,8點閃人!!!
陪均買完野,,獨自歸家=)
返到泥,,又發生d野,,唉..
|
|
|
|
2007-09-11 |
|
|
2007 年 9 月 11 日 星期二
PE::咩事!?
呢兩年死硬囉!!!
會計::聽書-3-'
Math::1堂教兩條數,,
尋日兩堂教5條數-口-"
經濟::詩明同學同老闆向我求教,,
都吾知咩事-0-'
LUNCH同瑤瑤返家!!
{{彩燕你大細超,,xdd}}
返泥去Hall排隊,,排左兩日,,吾洗排啦!
地理::去左地理室,,悶左兩堂'
中文::呢堂同Math都過得好快'
英文系咁就好!!一堂都想死- -'
聽日同後日都好似有兩堂,,
可吾可以調班架!?
唉..
好掛住舊年既3D,,-33-'
|
|
|
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 200 | »
|