無奈中囉=3=''
今日去左荃灣打幾,被d朋友屈到[慘],成班叫我請打幾囉,成7蚊一粒鐘,
結果我on9左,請晒佢地打幾,
用左48蚊=3=''
好可憐
as123890
暱稱: ♦SIU小◆康仔◇
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
比人爆左ac-,-'
哈哈!!好耐冇寫blog-3...
今個聖誕可憐到v_v''...
ββQ呀我!!
今日有心情寫{β}alg
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 76
今日人氣: 9
累積人氣: 371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 9 日  星期一   酷熱


丫慘死人呀★ 傷心 分類: 未分類

今日,

一早就俾呀Miss粱,

捉我上去7樓停課,

企企企........

企左好耐,

打左鐘以為可以小息,

點知冇得小息,

仲要俾豬姐寸,

又企.......

放學冇得走,

要留堂班,

巧巧玩哦!!!!

係咁笑,笑死我啦,

D人既難Gag,

好叉難啊!!!★

見到豬姐係功課班,

今日完了,

喂.......

豬姐你11.23生日啊??

咁你想我送D咩比你呀??

★要咩我都送架☆