無奈中囉=3=''
今日去左荃灣打幾,被d朋友屈到[慘],成班叫我請打幾囉,成7蚊一粒鐘,
結果我on9左,請晒佢地打幾,
用左48蚊=3=''
好可憐
as123890
暱稱: ♦SIU小◆康仔◇
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
比人爆左ac-,-'
哈哈!!好耐冇寫blog-3...
今個聖誕可憐到v_v''...
ββQ呀我!!
今日有心情寫{β}alg
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 76
今日人氣: 13
累積人氣: 403
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 8 日  星期日   陰天


今日好叉開心 開心 分類: 未分類

今日,

班FD打比我!!

叫我出去觀塘玩,

出到去,

去左公園一陣,

就去左一個女仔既屋企★玩,

玩左幾粒鐘,

就去左M記到,

開餐lu.....

開完就去左搭42C出荃灣,

又玩=w=''

玩到十一點就番屋企,

驚冇車搭.

豬姐啊今日送你二個正方形

■豬姐■^w^'''