好燃7呀....仆街老母 你自己讀啦.... 唔燃仲意系鄉下呀.... 悶燃到狗甘
我要返澳門 我要返澳門 我要返澳門 我要返澳門 &n......(閱讀全文)
..好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘. ..好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘. ..好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘...好慘.............(閱讀全文)
唉...都唔知返唔返到澳門。。。 .潤頭生日個日都唔知返唔返到.. 真系驚返唔到..@@
從未試過叫我舅父買in比我... 今晚系第一次叫拒買... 幾驚拒吊7我呀 ......(閱讀全文)