



















|
So far so good... |
| 2006 年 6 月 19 日 星期一 | ![]() |
今日繼續考試... 番學之前 狂打雷 但冇落雨 點知去到青衣 落到低b 諗住衝 跟住有個女仔主動問我地係咪冇姐 姐埋我地 仲祝我地考試順利 超好人 過完橋 等人姐 o個個人就係明欣 考IS 又係兩份卷 英文o個分 容易d 大約30分鐘做完 但都有d唔識 到中文 得30分鐘 唔夠時間check卷..... 返到葵芳 送Daisy去巴士站 我特登玩野 唔姐佢 佢扯著把姐d布 點知撞左去把姐主幹支鐵到 笑到我想姐返佢都唔得
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 64 | » |