



















|
悶...... |
| 2006 年 6 月 14 日 星期三 | ![]() |
咁早寫日記 真係好q低b 鬼叫我咁q悶咩 10:30出發去Daisy屋企 買牛肉飯去食 聽日考Maths 唉 P.S. 尋日套法證先鋒好好睇 比個網大家 下雪的桌布 http://www.feverforum.com/attachment.php?aid=12588幾得意~
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 64 | » |