



















|
Lunky Day |
| 2006 年 5 月 26 日 星期五 | ![]() |
今日係成個學期以o黎最幸運既一日...^^ 早會,我冇做GE Unit14,係咁做,不過都做唔切,只係做左一大半!不過上到課室Miss Chan已經o係到啦>+< 不過Miss Chan又話Unit14星期一先check,哈哈哈(奸笑) Maths,呀sir叫呀Dick幫佢正高個screen,呀Dick話我夠高不過隻手唔夠長,笑死我∼ ICP,正立體公仔,好好玩^~^ 週會去左新翼上,講性教育∼最後陳sir問左一個鬼唔知呀媽係女人既問題,最勁就係姑娘問仲有幾耐放,唔知邊個話10秒,成兩 班人一齊倒數,結果10秒之後打鐘,超勁 Lunch,又去M記,不過冇叫餐,因為d薯條難食到嘔薯條∼?∼ 中文堂,又唔記得簽手冊,又冇帶而且仲冇做普通話作業,又唔夠時間問人借,唉... 點知Miss Chiu都冇提手冊既事,又冇檢查普通話作業,哈哈哈(奸笑) IS,仍然唔知Miss Fan講咩,同pm一齊做"實驗",睇下邊個支塗改液快乾d,次次都係我輸#@#
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |