



















|
驟雨中的....... |
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 | ![]() |
今日狂落雨...... 英文堂 要present 好多字唔識讀 其他組都係7.5分 我地組冇講 唔知幾多分呢 Maths 冇野好講....... ICP 個個都要介紹自已正既公仔 一個介紹完之後 講個number 比人抽中就要出去講 好殘酷.....我仲要比自己fd叫出去...... 週會 紅雨 走得 成校拍手歡呼 搞到個表演既精神病人 衝左出學校 走左之後 重慘過南京大屠殺 落雨落到低b.... |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |