| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
| 2005 年 11 月 5 日 星期六 |
 | |
| 今日同fish去玩!! |
今朝一早叫左出街
出去邊??(fish唔比我講= =)
下晝fish去左my home
叫我教佢我教佢做閃字
放上日記喎
我唔肯教佢
fish好恨求我教佢之下
我就教左佢(講笑)= =
今日寫住咁多先,88..
|
| 刊登時間︰2005-11-06 02:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 4 日 星期五 |
 | |
今日.......  |
今日中文同食史堂呢
我都扮乖仔答左好多問題呀
我係咩好乖呢

到英文堂,要畫個d英文project
我畫得d公仔好好笑呀

畫左一陣 海膽miss就叫左我出去
解琴日佢比我本書
好采我有查字典,識解

lunch time諗住踢番個排球比人
點知我駛出一招香蕉射球
有個人就好開心咁食左波餅.... |
| 刊登時間︰2005-11-05 09:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » | |