今日做乜都好唔順踢
一番到學上第一堂就因為玩紙碎差d比阿奸蛇記缺點
好在阿蛇好人比次機會我炸...
跟住英文堂又訓著左喎
個時reaing緊..
miss無啦啦行個黎比本雞腸書我叫我放學解佢聽= =
放左學∼我周位去問人識唔識本雞腸書講乜啦..
點知一個人都唔識= =
去見miss,miss就叫我番屋企查字典
真係頂 ..
仲有樣,我食lunch個陣,食中舊好似鐵咁既野
真係六合彩又唔見我中= =
冇心機寫天,88唷
今晚老豆老母上左大陸喎
得番我一個係屋企煲機
有d開心,但有d悶
我now好眼訓唷
唔talk啦,訓一陣先