︴平凡日誌
如果我還一直深愛著你...你是否還會待在我身邊?

如果我還一直在乎著你...你是否會再多看我一眼?

是否我已不存在了...你才感覺的到我的離開?

是否我已離開了....你才感覺的到我對你的好?
ased1234
暱稱: ︴Man﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-03
2010-04-27
2010-04-14
2010-04-07
2010-04-01
文章分類
全部 (251)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
youtube
音樂網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 251
留言總數: 427
今日人氣: 1
累積人氣: 7321
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


2009-03-30 分類: 未分類

琴日冇乜野特別事發生,,,

講起琴晚,,,,

我係暫時離開e+做嗰間餐廳,,

去翠華到浸下,,,

我捱唔住就會反去,,

\唉~,,,

冇lala去左做白老鼠,,,,

去到翠華一定辛苦死,,,,

haha,,,

多謝L,,,

多謝燦爺,,,

俾多咁多貼士我,,,

^^,,,

今日打著咁多先la,,,

閉閉~,,,

琴日影左張相,,,

好耐冇影相la<,,,



2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


2009-03-28 分類: 未分類

今日成4點幾起身,,,

本身要12點起身咖,,,

要同丫龍慶祝生日,,,,

但係,,因為冇$$

所以冇去,,,,

哈哈,,,

琴晚輝叔係咁同我講人生大道理,,,,

haha,,,

初頭我嫌佢煩咖,,,

但係聽聽下,,,

覺得佢又講得岩,,,

所以先繼續聽,,,

唉~,,

琴晚遲到,,,

俾丫儀係咁串,,,,

儀姐,,,對唔住lo,,,,

haha,,,

琴晚賢仔同埋健哥higi大左,,,,

係咁狂笑,,,

咁又係既,,,

開心就係要笑,,,,,

輝叔講得岩,,,,

人生最近要開心,,,

做乜都要擺個心落去做,,,

唉~,,,,

可能正如輝叔所講,,,,

好多野我都冇擺個心落去,,,

就算拍拖都係,,,

拍左3過月,,,,

都係冇野講,,,

一d都唔埋,,,,

真係,,,,

係我自己既問題,,,,

唔關你事,,,

唔係你既錯,,,,

我好多野都要改善,,,,

老婆對唔住丫,,,,\

一直令到你咁悶,,,,

今日打著咁多先la<,,,

閉閉~

愛一個人,,,要用心去愛,,,,



2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


2009-03-22 分類: 未分類

 

出口

 

 
歌手:飛輪海
作曲:莊景雲
填詞:施人誠
編曲:呂紹淳

Yeah∼Yeah∼Yeah∼
Woo∼oo∼woo∼oh∼

紅著眼妳輕輕碰我的手
對不起 妳喃喃地說
我的難過不只妳又傷了我
還有妳變得這樣擅長認錯

嘆息沉默加淚水和疲倦
怎麼會 愛只剩這一些
是不是時間 把人變得傻了點
明明有過快樂 卻忘了懷念

如果我可以不再迷戀 
迷戀妳在懷中幸福的香味
也許就能夠不再有期待 
期待妳回來約好的未來

我聽著妳說愛我 感覺卻如此寂寞
笑容只維持幾秒 就變酸了
此刻我只想找一個出口
逃離這混亂荒謬 愛不愛改天再說

我想妳真的愛我 但我也真的很痛
不然不會連親吻 都苦苦的
哪裡才會有離開妳的出口
可是我離開以後 能往哪裡走
(就算真找到出口 能往哪裡走)

聽著妳說好愛我 感覺卻不是感動
這一次擁抱以後 還有沒有
誰能告訴我哪裡有出口
能讓我逃出這個 我快沉沒的漩渦



2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 分類: 未分類

又好耐冇上la,,,,

e排煩完e樣又煩嗰樣,,,

唉~,,,

我發覺我真係唔係太識談戀愛la,,,

我冇其他男仔應有既野,,,

我唔識講笑話哄人,,,

唉~因為我本身內向,,,唔多鐘意講野,,,

我除左e樣真係唔知總有乜野理由,,,,

e排日日都攰到死,,,

老婆佢又話要陪媽,,,

好多日都冇得見,,,

掛掛丫,,,

琴晚因為我同佢唔同台,,,,

sd信息,,,

佢就話我,,,,

好無奈lo,,,

跟著到夜晚認真d諗,,,

佢都係為我好,,,

係佢岩,,,

多謝你丫,,老婆^^,,,,

今日打著咁多,,

閉閉~

經過和你一起的三個月,,,

我們有開心過,,,有唔開心過,,,但係我們都一一面對,,,

跟著下去的日子,,,就由我們一起去面對,,,

一起解決,,,,

haha^^

唔知做唔做到呢><"



2009 年 2 月 27 日  星期五   晴天


2009-02-27 分類: 未分類

  你不在了
  江若琳
作曲: 蔡志浩
填詞: 游思行
編曲: Eric Kwok
監製: Eric Kwok


 
 

你與我 拖過亦吻過
抱擁也沒了麼
空空一個 心裡徒剩下苦楚

冷戰過 吵過後悔過
和好了但不可渡過
想過太多 然後就沒了麼

連日連日記起 與你最初一起 的空氣
說過共你 愛到生死 永沒法比

陪我坐天曉 這夜你不在了
想起最感人那景點 也去過不少
有些感覺變了 才記起 每次我都在笑
追憶來到這完了 快樂卻不知曉 我竟哭了

有說過 終也未試過
你賞過大雪麼
怎不等我 等到暑天的花火

接送過 佳節共我過
還幾次用心感動我
給我唱歌 然後就沒了麼

連日連日記起 看日出升起 多麼美
太掛念你 怕記不起 更是痛悲

陪我坐天曉 這夜你不在了
想起最感人那景點 也去過不少
背景都不見了 才記起 與你有張合照
追憶來到這完了 快樂卻不知曉 我竟哭了

你也像我嗎 寂寞會生念掛
我衷心感激你 令愛似幅畫

人坐到天曉 這夜我得著了
即使我一人遊蕩年宵 沒甚麼需要
我想應該走了 來到此 我也要恢復了
記憶很瑣碎也渺小 舊時承諾不緊要

時間記取美妙 難過的事情 忘了