| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 22 日 星期二 |
2009-12-22  | 分類: 隨筆 | 今日旅行日,
去左元朗個邊-
有D無聊既感覺...
不過刀幾開心既`
係旅遊巴玩抽禮物,
真係驚囉唔係講笑xD
嘿嘿-
去到就聽左一輪廢話...
然後喪影相-
擺左n個pose ^ 3 ^
燒野食個陣.
同姜鬥燒得靚-
唔洗講---我贏曬囉xd
多謝各位`
跟住玩左d無聊game.
e.g:"唔係ma,甘鬼2" & "接龍"...
kai曬-
低b事情太多,
未能盡錄-
同joyce姐姐一齊走,
飲左珍珠奶茶.
番到屋企狂執行李-
執到痴左...
又要執啦-
係甘先`
p.s: 好緊張,聽日去旅行`求神保守我地平安!!!
今次真係要執啦,
bye~

| | 發表時間:2009-12-22 06:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|