| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 10 日 星期五 |
2010-09-10  | 分類: 隨筆 | 今日星期五,
好唔捨得聽日又要放假,
我真係一個好中意番學既人=]
well,
我承認我係中意番學但係唔中意上堂=.=
中意番學係因為可以玩拉拉鏈xd
同埋見到我中意見到既人:)
今日lunch又食7-11啦,
本來唔想架,
不過諗唔到食咩=.=
今日係miffy暫時結束日潔既日子,
恭喜佢,gd luck xd
今日放學收到架飛機,
丫,係一隻飛機,
係你摺比我既紙飛機:)
番到屋企我又摺左一隻,
雖然佢只係能夠由房門飛到客廳(要補充我屋企唔係好大:p),
但係我希望我既心底話可以飛到你既心入面=]
| | 發表時間:2010-09-10 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thzthzthz-,- Posted at 2010-09-12 09:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz=]
心型既飛機飛到咩?=.= Posted at 2010-09-12 09:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
larson 於 2010-09-11 08:39 AM 發表:
你既心底話 我一定可以聽到既
JT
|
網主回覆
甘你知唔知我而家諗緊咩丫?xd Posted at 2010-09-11 08:41 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
7-11唔健康bo... 最好系返學唔洗做野xddd 日潔好好麻煩... 好強ge飛機=] (有d骨痺添~)
|
網主回覆
7-11方便丫嘛;)
係,最好番學淨係為左番學xd
我好想做日潔呀
飛機:) Posted at 2010-09-11 08:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
larson 於 2010-09-10 07:04 PM 發表:
如果有得番學只係比我地傾計就正 而家勁唔想番 7-11唔健康牙 最後果段............
|
網主回覆
嘩,
我都想呀*o*
我想番唔想上堂...
7-11都可以健康既,
買果汁囉-,-
最後果段...咩呀-,- Posted at 2010-09-10 07:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我上年都中意番學.. 而家d老師又唔中意..令我唔係好想番學=p 真係好唔想再食7-11..要去d有得坐的地方食先得 ;) 我等左好耐的星期五終於都到-v- (開心到死左xd)
|
網主回覆
唉,
今年d老師...
真係無話可說=.=
星期三要去食有得坐既餐廳!
恭喜曬miffy~~~=]
祝你有10分啦! Posted at 2010-09-10 07:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|