Yours, Ashley
Directly, or indirectly, everything we write is for someone.
ashley2405
暱稱: Ashley
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
訪談1
記我的第一次正式見工
2017-07-23
丁香的故事(一)
2017-01-29
文章分類
全部 (878)
隨筆 (956)
Alice's Diary (1)
Echo's Diary (2)
Ferrari's Diary (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 878
留言總數: 2816
今日人氣: 147
累積人氣: 39391
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 10 日  星期五 晴天 


2010-09-10 滿足分類: 隨筆

今日星期五,

好唔捨得聽日又要放假,

我真係一個好中意番學既人=]

well,

我承認我係中意番學但係唔中意上堂=.=

中意番學係因為可以玩拉拉鏈xd

同埋見到我中意見到既人:)

今日lunch又食7-11啦,

本來唔想架,

不過諗唔到食咩=.=

今日係miffy暫時結束日潔既日子,

恭喜佢,gd luck xd

 

今日放學收到架飛機,

丫,係一隻飛機,

係你摺比我既紙飛機:)

番到屋企我又摺左一隻,

雖然佢只係能夠由房門飛到客廳(要補充我屋企唔係好大:p),

但係我希望我既心底話可以飛到你既心入面=]

 

 

發表時間:2010-09-10 06:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ashley2405 的日誌)


Anson1228 於 2010-09-12 01:04 AM 發表:
cm4U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thzthzthz-,-
Posted at 2010-09-12 09:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



richardYIN 於 2010-09-12 12:04 AM 發表:
cm=]
飛機!?心型飛機滿載心聲xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz=]
心型既飛機飛到咩?=.=
Posted at 2010-09-12 09:04 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



larson 於 2010-09-11 08:39 AM 發表:
你既心底話
我一定可以聽到既

JT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘你知唔知我而家諗緊咩丫?xd
Posted at 2010-09-11 08:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



frankiew33 於 2010-09-10 10:13 PM 發表:
7-11唔健康bo...
最好系返學唔洗做野xddd
日潔好好麻煩...
好強ge飛機=]
(有d骨痺添~)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

7-11方便丫嘛;)
係,最好番學淨係為左番學xd
我好想做日潔呀
飛機:)
Posted at 2010-09-11 08:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



larson 於 2010-09-10 07:04 PM 發表:
如果有得番學只係比我地傾計就正
而家勁唔想番
7-11唔健康牙
最後果段............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘩,
我都想呀*o*
我想番唔想上堂...
7-11都可以健康既,
買果汁囉-,-
最後果段...咩呀-,-
Posted at 2010-09-10 07:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan113113 於 2010-09-10 06:58 PM 發表:
我上年都中意番學..
而家d老師又唔中意..令我唔係好想番學=p
真係好唔想再食7-11..要去d有得坐的地方食先得 ;)
我等左好耐的星期五終於都到-v- (開心到死左xd)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉,
今年d老師...
真係無話可說=.=
星期三要去食有得坐既餐廳!
恭喜曬miffy~~~=]
祝你有10分啦!
Posted at 2010-09-10 07:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]