| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011-11-19  | 分類: 隨筆 | 今朝學法文學到頭都大,
然後去練啦啦隊練到手軟腳軟頭暈一身汗,
但係好開心:-D
之後同Miffy去買牛仔褲(((唉咪鬼提條死人牛仔褲!
之後出左尖沙咀買衫,
攰到搭MTR唔知醒比人叫醒左:P
然後呢篇blog既重點就黎啦:
其實我都唔知點解自己甘衰成日睇人唔順眼,
但係最近真係有3個人令我對多佢一眼都嫌侮辱自己,
第一真係非你莫屬,
完全唔明白點解過左一個暑假你可以變甘多,
行為舉止外型打扮姿態語氣統統變曬,
連人格都隨波逐流...
己所不欲勿施於人啊同學.
以前仍然覺得你係一個好人,
而家.....對住你呢個gel到甘行既頭,
實在不敢恭維。
第二,我都唔想我既朋友會擠上榜內,
但係...你d行為極之變本加厲,
同你相處...um,有d違背自己既意願.
然後上fb睇到你同你位best fd d相,
有d厭。
第三位幸運兒其實你真係好煩!
你搞到我極想close曬d MSN FB 同SMS,
寧願同外界斷絕一切聯絡都唔想比你搵到我!
其實我成日心諗:
我做緊咩關你鬼事,
你好忙又關我咩事,
同埋...唔想再同你作無謂既交流,
原本煩都唔係罪,
但係你真係好唔識do,
其實我已經做得好明顯啦,
求你唔好再煩我啦先生...
所以,
我會一生一世block左你!Byebye!
宣洩完畢:)
| | 發表時間:2011-11-19 10:48 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我以為果3個有一個係我xdxd 不過我全部刀估中哂呵呵~~~ 其實我好多人刀睇吾順眼囉 以上3個刀在內~ 果位煩人就祝你快D脫離佢啦 有best fd果位呢就....我陪你一齊鄙視佢~~
|
網主回覆
點會有你><
我真係勁睇佢地唔順眼...
果位煩人真係...想封鎖曬佢!
哈哈好呀一齊鄙視xd Posted at 2011-11-23 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我全部刀估得:) 不過如果係我呢就會將第二個變成某某啦~ 我覺得佢仲衰!! 唔等埋我先買!!!哼!
|
網主回覆
醒:p
本來都想寫某某!
但係佢罪大惡極到唔識形容!
hehe今日咪陪左你囉:p Posted at 2011-11-20 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我估你啦啦隊一定好開心啦XD 法文學成點呀????? 你個3個我估5到最後果個﹣,﹣ 得閒多D搵我啦>< 今日同左fy facetime........同埋傾左D大計XD 你想知既可以問佢=) 我答應你感恩節之後一定會打卜........呢排冇咩野好打:P
|
網主回覆
好開心不過好攰啊:p
法文ok難...
估到兩個都勁:p
好啊!咩大計啊><
嗯嗯期待你打blog! Posted at 2011-11-20 06:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀><
你蠢囉... Posted at 2011-11-20 12:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
同你講過曬xd Posted at 2011-11-20 12:29 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|