Yours, Ashley
Directly, or indirectly, everything we write is for someone.
ashley2405
暱稱: Ashley
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
訪談1
記我的第一次正式見工
2017-07-23
丁香的故事(一)
2017-01-29
文章分類
全部 (878)
隨筆 (956)
Alice's Diary (1)
Echo's Diary (2)
Ferrari's Diary (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 878
留言總數: 2816
今日人氣: 18
累積人氣: 38773
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 11 月 19 日  星期六 和暖 


2011-11-19 愉快分類: 隨筆

今朝學法文學到頭都大,

然後去練啦啦隊練到手軟腳軟頭暈一身汗,

但係好開心:-D

之後同Miffy去買牛仔褲(((唉咪鬼提條死人牛仔褲!

之後出左尖沙咀買衫,

攰到搭MTR唔知醒比人叫醒左:P

然後呢篇blog既重點就黎啦:

其實我都唔知點解自己甘衰成日睇人唔順眼,

但係最近真係有3個人令我對多佢一眼都嫌侮辱自己,

第一真係非你莫屬,

完全唔明白點解過左一個暑假你可以變甘多,

行為舉止外型打扮姿態語氣統統變曬,

連人格都隨波逐流...

己所不欲勿施於人啊同學.

以前仍然覺得你係一個好人,

而家.....對住你呢個gel到甘行既頭,

實在不敢恭維。

第二,我都唔想我既朋友會擠上榜內,

但係...你d行為極之變本加厲,

同你相處...um,有d違背自己既意願.

然後上fb睇到你同你位best fd d相,

有d厭。

第三位幸運兒其實你真係好煩!

你搞到我極想close曬d MSN FB 同SMS,

寧願同外界斷絕一切聯絡都唔想比你搵到我!

其實我成日心諗:

我做緊咩關你鬼事,

你好忙又關我咩事,

同埋...唔想再同你作無謂既交流,

原本煩都唔係罪,

但係你真係好唔識do,

其實我已經做得好明顯啦,

求你唔好再煩我啦先生...

所以,

我會一生一世block左你!Byebye!

宣洩完畢:)

發表時間:2011-11-19 10:48 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ashley2405 的日誌)


lovekoizora 於 2011-11-23 09:31 PM 發表:
我以為果3個有一個係我xdxd
不過我全部刀估中哂呵呵~~~
其實我好多人刀睇吾順眼囉
以上3個刀在內~
果位煩人就祝你快D脫離佢啦
有best fd果位呢就....我陪你一齊鄙視佢~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點會有你><
我真係勁睇佢地唔順眼...
果位煩人真係...想封鎖曬佢!
哈哈好呀一齊鄙視xd
Posted at 2011-11-23 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carrie212 於 2011-11-20 11:22 AM 發表:
我全部刀估得:)
不過如果係我呢就會將第二個變成某某啦~
我覺得佢仲衰!!
唔等埋我先買!!!哼!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

醒:p
本來都想寫某某!
但係佢罪大惡極到唔識形容!
hehe今日咪陪左你囉:p
Posted at 2011-11-20 06:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



eliza3c23 於 2011-11-20 02:51 AM 發表:
我估你啦啦隊一定好開心啦XD
法文學成點呀?????
你個3個我估5到最後果個﹣,﹣
得閒多D搵我啦><
今日同左fy facetime........同埋傾左D大計XD
你想知既可以問佢=)
我答應你感恩節之後一定會打卜........呢排冇咩野好打:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心不過好攰啊:p
法文ok難...
估到兩個都勁:p
好啊!咩大計啊><
嗯嗯期待你打blog!
Posted at 2011-11-20 06:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Anson1228 於 2011-11-19 11:49 PM 發表:
今日lala隊好好玩:)
點解我一個都估唔到==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀><
你蠢囉...
Posted at 2011-11-20 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



joycewongfy 於 2011-11-19 11:30 PM 發表:
ahahaha我好似三個都估到^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

同你講過曬xd
Posted at 2011-11-20 12:29 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]