| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2012 年 10 月 16 日 星期二 |
2012-10-16  | 分類: 隨筆 | 很有意思的一天:)
放學找了張老師做訪問,
雖然得自己一個有d緊張,
但係都幾順利!
完左個訪問之後,
佢問我修讀咩科,
然後我就話佢聽係中史同文學。
因為佢係教中文既,
所以佢就饒有趣味甘問我文學教緊咩,
(因為段老師近在咫尺)我load左一陣先答到係宋詞,
佢又問我中意咩作品,
我就話係《紅樓夢》同柳永、李清照既作品,
佢又繼續問點解我會中意柳永,
然後我真係唔係好識答……
於是就口窒窒甘答因為覺得佢比我既感覺好才子、〈雨霖鈴〉寫得好好……(好彩我仲記得佢有咩作品= =)
然後佢同我講「可惜得一班女仔欣賞佢」,
我心底好同意﹗但係果刻淨係識得點頭= =
同中文老師傾計既感覺真係好好:)
之後諗住去英文教員室搵Mrs Mak,
點知反而比Mr.Cheung Jason叫左入去,
佢問起莉果件事……
然後又同我閒聊左幾句,
問我有冇努力讀書,
最後佢都叫我加油:)
我好開心啊﹗
番到屋企我終於睇左張愛玲既〈鬱金香〉,
仲比我係Youtube搵到【黛玉傳】啊﹗
我一定會係中五上學期前睇完紅樓夢﹗
| | 發表時間:2012-10-16 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|