| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 10 月 30 日 星期日 |
2011-10-30  | 分類: 隨筆 | 琴晚我發左個夢,
夢見4阿哥同我一齊跑操場,
好幸福:)
點知跑完之後佢同我講:其實我好中意葉清,佢笑得好燦爛!
damn我果刻勁心碎TT
that's all xd
---
琴日我諗番起那些年都係覺得有d遺憾,
完全唔可以同意呀姜所講"佢地好幸福"= =
不過有遺憾既結局係比較完美既,
就好似莎士比亞既四大悲劇可以流芳百世:)
但係如果發生係現實,
可唔可以唔好甘戲劇性,
人生已經好多遺憾架啦嘛,
就好似我同4阿哥既操場情緣竟然無疾而終TT
所以如果有兩個結局就好啦^^
P.s:聽日終於做萬凰之王啦omg我興奮到窒息!!!!
| | 發表時間:2011-10-30 08:24 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 10 月 29 日 星期六 |
2011-10-29  | 分類: 隨筆 | 今日都隨波逐流那些年了:) 雖然唔係傳說中甘好好好睇, 不過好中意個Style;) 唯一要挑剔係...某d片段好變態= = 同埋最後個新郎好樣衰... 雖然個故事係幾遺憾, 但係catch唔到個喊位- - 男女主角都好靚好青春=) p.s:開心樂園餐既熱香餅好好食>< | | 發表時間:2011-10-29 04:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 293 | »
|