| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 5 月 8 日 星期日 |
2011-05-08  | 分類: 隨筆 | 我要收番之前講過既野!!!
我而家好慶幸參加左Backstage!!!^_^
雖然真係好攰,
又好驚執錯野,
有時又比人鬧,
但係真係好開心^_^
原來我地可以甘合作!:)
真係好唔捨得個音樂匯演完結呀:'(
時間實在過得太快啦...
好唔捨得i_i
雖然我地班真係冇乜睇頭...=.=
又唔感動...又無聊-,-
但係我地都有付出過啦:)
總之,
Good Show!
只可惜全部都完曬,
番去又要再次面對殘酷既現實:(:(:(
| | 發表時間:2011-05-08 08:40 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011-05-03  | 分類: 隨筆 | 今日既天氣...絕對係酷熱! 上PE跑步真係想死=.= 今日monster又講廢話... 到底佢厭唔厭?! 我真係頂佢唔順呀! 英文派卷59/80分好開心;) 都算高分啦我^_^ 我真係覺得:我文科越黎越好,理科就走下坡, 完全係成正比!!!(定反比?我唔識呢d physic野) 今日個福音劇真係好鬼無聊, 但係比面Tommy哥......
(閱讀全文)
| | 發表時間:2011-05-03 10:05 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2011 年 4 月 29 日 星期五 |
2011-04-29  | 分類: 隨筆 | 今日威廉王子同凱蒂結婚啦! 好羨慕*o* 好有皇室氣派呀! "王妃"呢個詞語真係好吸引人xd 諗起我地既祖國, 又黑暗又腐敗又唔文明又冇道德可言 真係寧願比英國統治番好過...=.= --- 琴日排戲, 知道左一個令人咬牙切齒既真相, 驚訝點解呢個世界甘多心胸狹窄既小人......
(閱讀全文) | | 發表時間:2011-04-29 07:52 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 293 | »
|