| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-09-02  | 分類: 隨筆 | 今日正式上課,
真係好中意番學,
中意英文既miss yong,
中意中文林向秀,
中意數學wong sir,
中意生物龍老師,
中意物理陳孟斌,
更加中意班主任何sir!
中意兩位女班長xd
中意新同學帶比我既驚嚇~
更加中意你=]
中意有你陪我搭地鐵:)
對新同學好好奇,
覺得佢甘叻好有挑戰性xd
well,正如呀姜所講,
佢有qooza既話,
我地一定好快同佢熟&了解佢,
所以qooza真係一個好好既溝通渠道(簡稱溝渠)=]
希望新學年學業進步,遇強越強!
| | 發表時間:2010-09-02 09:41 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 1 日 星期三 |
2010-09-01  | 分類: 隨筆 | 各位, 快d去個人主頁改番個"年級"啦:] 今日第一日番學, 好興奮xd 不過聽日要0600起身, 好驚唔知醒~ 見到係何sir做班主任好開心=] 有新同學, 感覺好期怪... (突然間諗新同學有冇qooza...=.=) 最衰係班號後左一個......
(閱讀全文) | | 發表時間:2010-09-01 06:20 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 8 月 31 日 星期二 |
2010-08-31  | 分類: 隨筆 | 番學之前, 當係回顧下呢個暑假啦. 其實呢個暑假真係冇乜特別, 只係覺得真係過得好快... 都唔知係好事定壞事=.= 好似好少時間玩甘, 但係冇得番學既日子又好悶喎, 冇得見到大家/___\ 暑假去旅行其實好開心, 但係當我諗起係香港你掛住我既時候, 會好想有隨意門......
(閱讀全文) | | 發表時間:2010-08-31 11:27 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 293 | »
|