新年到了!! 返工前去踩車,不過後來迷路V=V對不起... 收工後去CAFE玩通宵,層層疊玩到好高好耐,!!開心!~
今年第一個見到GE都係華BB>3<!! 以後每一年都要呀,!! HAPPY NEW YEAR~