ShYBoY's Life reCordS
ashyboy
暱稱: 醜小孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2011-03-09
2011-02-23
2011-02-21
2011-02-17
2011-02-13
文章分類
全部 (30)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 0
累積人氣: 925
2011 年 2 月 17 日  星期四   晴天


2011-02-17 分類: 未分類

街上情侶一對對...

人人都一雙一對...剩下只有我一個躲在被裹..

無時無刻都望住電話..但永遠都冇信息來..

有誰還會看一眼怪獸?

難道我真的太低能太女人?

低能不好嗎.?不會快樂些嗎?

我不會說花言巧語,更不懂趣味說話...我只知道朋友有事,我會以真心對待...

是我自作多情嗎?

冇所謂,只要你係失意時有一刻諗起我...咁就夠la...

努力讀書吧柒頭.!






訪客留言 (返回 ashyboy 的日誌)


lOvEYiNgv3v 於 2011-03-05 05:25 PM 發表:
人人都一雙一對...剩下只有我一個躲在被裹..[讚]xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Fannysze57 於 2011-02-20 01:39 PM 發表:
gag ~3~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



aoaokiki 於 2011-02-18 10:15 PM 發表:
cm仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]