街上情侶一對對...
人人都一雙一對...剩下只有我一個躲在被裹..
無時無刻都望住電話..但永遠都冇信息來..
有誰還會看一眼怪獸?
難道我真的太低能太女人?
低能不好嗎.?不會快樂些嗎?
我不會說花言巧語,更不懂趣味說話...我只知道朋友有事,我會以真心對待...
是我自作多情嗎?
冇所謂,只要你係失意時有一刻諗起我...咁就夠la...
努力讀書吧柒頭.!