尋日,我一惱之下剪左D頭毛...留左好耐架...冇計LA學校唔俾..要做乖學生呀....仲有去左拎衫衫^V^!開心-3-! 今日又返返工,替幾日返去幫下手ONLY~但係好多手尾跟,死老鼠都有LO咩事-3-!! 寶寶華,我會守我的承諾!不受任何事影響,!知道嗎?不要呷醋,!!I AM YOURS!!
仲有我咁醜邊有人同你爭放心LA-3-!!!