ShYBoY's Life reCordS
ashyboy
暱稱: 醜小孩
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
最新文章
2011-03-09
2011-02-23
2011-02-21
2011-02-17
2011-02-13
文章分類
全部 (30)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 61
今日人氣: 1
累積人氣: 923
2011 年 1 月 20 日  星期四   晴天


2011-01-20 分類: 未分類

Today is a 交叉day x.x!!!!

今朝返學差d遲,要跑跑跑,...攰死人la!!!

之後lunch夾左一大包糖,諗住慢慢食架ma,,,點知俾人左lo!!仲要唔俾返我/-\!!

放左學諗住去接返我部電話..點知仲整緊/-\

返到屋企又流鼻血..係咁流....

討厭!!!\[]/!!

不過今日張床整得好舒服,訓左3個鐘*v*!!






訪客留言 (返回 ashyboy 的日誌)


vicky_970106 於 2011-01-22 06:24 PM 發表:
可憐:s
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vickywong39 於 2011-01-22 12:13 PM 發表:
訓左3個鐘就夠架喇?
cM :D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onepiecefans 於 2011-01-20 11:22 PM 發表:
哈哈``下次記得收好d啦``=v=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onepiecefans 於 2011-01-20 10:37 PM 發表:
哈`佢收你糖ge原因就係佢想食``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]