Today is a 交叉day x.x!!!!
今朝返學差d遲,要跑跑跑,...攰死人la!!!
之後lunch夾左一大包糖,諗住慢慢食架ma,,,點知俾人收左lo!!仲要唔俾返我/-\!!
放左學諗住去接返我部電話..點知仲整緊/-\
返到屋企又流鼻血..係咁流....
討厭!!!\[]/!!
不過今日張床整得好舒服,訓左3個鐘*v*!!