今日好開心呀..\
首先,,今日約左熊貓去睇戲.原先.諗住睇..個個咩.伴郎先生嫁...
不過因為佢呀媽定呀爸要佢早d番屋企食飯..所以睇早左..睇.
....orz因為入面都有D爛GAG..所以佢....^口^.........(+_+)
一陣間十點約左德龍哥..陸sir等等/...成班豬朋去唱k....我都要唱多兩首..唱通霄呀.....唱k..有咩
開心野..下回分解
.