~~~夾.LOVE.萬~~~
{100%.love..}...FOR U^^
asppppkkk
暱稱: K文(夾萬)
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-12-26
冇咩..(由去海洋公園講...
2008-11-19
2008-11-10
OK~~~
文章分類
全部 (13)
日記xD (4)
未分類 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 44
今日人氣: 1
累積人氣: 2118
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 9 月 5 日  星期五   雨天


2008-09-05 愉快 分類: 日記xD

又到打BLOG既時間..打咩好呢.= =UM.....哈哈哈打日誌囉- -..

今日一起身,,睇到個鐘六點半//X口X死..三個字做到D咩...呀~~~~唔可以沖涼..勁臭

即刻刷牙..洗面..好唔得閒..頭都冇梳..就出左街..一出左街.好似有勁多人望住我咁= =

等等下車..又好閒..又無聊..係喱個時候又想搵熊貓..不過諗多30秒//

算啦= =個陣時仲好早..唔想嘈佢訓....比佢訓多陣= =///

跟住..我番到學..我都去小食部.不過見到汽水機有新野BOR....我入左個5蚊入去..入左兩次都唔得

第三次先得了(不詳)..我買完..即刻有個三唔識七既細路.行過泥..佢話''哇..好難飲嫁..你今次死啦..你真係XY'''...爆左幾

句粗.= =...跟住佢望一望我..好似認錯人=_^..佢立刻跑走左= =.一大清早..比人.,,,,O晒

點知個細路係啱..真係勁難飲X口X....唔知咩味..總之係難飲= =..無奈.

之後開開心心又八堂..溫書溫到五點..之後同餅玩左陣MSN..^^

冇野打//

今晚一樣..如果我OFF左MSN..十二點前可用SMS..CALL我^^