又到打BLOG既時間 ..打咩好呢.= =UM.....哈哈哈打日誌囉- -..
今日一起身,,睇到個鐘六點半 //X口X死..三個字做到D咩...呀~~~~唔可以沖涼..勁臭
即刻刷牙..洗面..好唔得閒..頭都冇梳..就出左街..一出左街.好似有勁多人望住我咁= =
等等下車..又好閒..又無聊..係喱個時候又想搵熊貓..不過諗多30秒//
算啦= =個陣時仲好早..唔想嘈佢訓....比佢訓多陣= =///
跟住..我番到學..我都去小食部.不過見到汽水機有新野BOR....我入左個5蚊入去..入左兩次都唔得
第三次先得了(不詳)..我買完..即刻有個三唔識七既細路.行過泥..佢話''哇..好難飲嫁..你今次死啦..你真係XY'''...爆左幾
句粗.= =... 跟住佢望一望我..好似認錯人=_^..佢立刻跑走左= =.一大清早..比人.,,,,O晒
點知個細路係啱..真係勁難飲X口X....唔知咩味..總之係難飲 = =..無奈.

之後開開心心又八堂..溫書溫到五點..之後同餅玩左陣MSN..^^
冇野打//
今晚一樣..如果我OFF左MSN..十二點前可用SMS..CALL我^^
|