唉......星期四 悶到痺
今日週會又搞D咩音樂比賽,點知得〝女校男生〞係好聽既
坐左成粒半鐘,搞到我手又痺,腳又痺,眼耳口鼻,全身都麻痺。~~~
中文堂又要評估~~做唔曬份卷點算?
林到最後咩問卷,不過都好過份歷史問題。
放學就同7頭勝、mickey、大超一路走,一路搞gap
(詳情請到小瑋mIcKeY之日記)