| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 7 月 7 日 星期五 |
 | |
|
hip-hop 隊! |
|
因為無咩時間..
所以打今日轉打口語...>\/<"
----------------------------------------------------------
琴日去完大尾篤...
攰到呀媽都唔認得-\/-
11點幾>>>
望左張床一眼..
之後就比D唔知邊度黎既魔力推左上張床度..
係咁就瞓到7點半了...=0=
好好瞓呢..>\/<"
-----------------------------------------------
同潔儀一齊番學...
始終都有少少的失望...=0=
[唔知咩事呢..@@"
今日見倒呀M...
見倒佢隻手紅哂...
[因為係琴日曬親的*))
希望佢快D好番啦..>\/<"
(突然間覺得自己好人左好多..keke"/\/\"~
MORNING ASSEMBLY...
比鄧媽媽叫左出去=∼="
可憐的..-\/-
之後就上禮堂了...
聽F.3 present...
無聊的..=\/=''
之後仲有1個有益既講座...=\/=
再聽佢講我就爆炸喇..-\/-
你放過我啦..@@"
---------------------------------------------
放學....
同潔儀一齊去左商務買書..
之後呀M講過話"向達倫"D書好好睇..
(我成日都記錯左佢係拿破崙=0=**"
買一本黎睇下先..>\/<"
之後就左KFC食...
見倒徐善婷同陳A茵...
實在抱歉...我真係唔知你個名點寫=\/=
同佢地傾左好耐.../\/\
都幾開心的..
之後就搭273A番屋企了..
轉左路線呢..=\/=
真慘...@@"
聽徐善婷講..
張靜雯(前文書)宜家係風采成立左一個"hip-hop隊"..
嘩..咁勁..>\/<"
真係好想睇下呢../\/\
之後出去買一份S.C.M.P...
做功課..>\/<"
做左好耐..
終於做完喇..>\/<"
p.s:::
聽日要番補習班=0=
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-07-07 05:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 307 | »
|