| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2007 年 1 月 25 日 星期四 |
 | |
|
長長的日記.=] |
|
首先就緊係要講番琴日我地影班相D野啦=]
JESSE、黑頭佢地狂扮港女-3-: 笑死=]
唔知張銳扮得似唔似呢/\/\"?! [奸笑....]
嘟嘴、V 手、側身、大眼、望上面...差唔多了-3-"
首先影的係正經的.. 之後...加多一張唔正經..
成班扮港女.../\/\"真係笑死>\/,
好想快D睇下影成點.0."!!!!
剩番20幾分鐘...上p.t.h堂...
成班high到死/\/\!
miss叫我地跟佢讀...
佢話"開始" 我地又"開始-3-"
"讀課文''... "讀課文''
"1、2、3"... ."1、2、3"
笑死>\/,
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
[今日的....]
爸爸車我番學=]
o係學校門口收埋左副眼鏡先入去-3-:
有好多prefect[s] 捉人-=-"
又唔知佢地要捉咩.. 唯有咁做啦.___."
上課室=]
發燒...不太有心機的=]
1堂英文... 2堂maths..
春華話好快會調位的了...=-="
你成日都咁講架啦.0."!
小息...
又1堂英文...=-=
真係覺得好悶好悶@\/@"
聽日仲有4堂英文...要補堂...=口="
點算呀-3- 一定好難過的=@=!!!
之後2堂去左hall睇太極...
仲以為好悶-=-"!點知真係笑死-3-"
髮型好潮... 步伐超大步-口-"
果然係勁人-3-"!
開頭真係極笑-@- "
第一個[sir]表演果陣..
佢無啦啦成身o係度震=3="
好似比槍亂射咁... 真係笑死.___.!
lunch....
發生左少少[宜家好後悔]既野-3-"
別提了......
2堂cp" 好快就過左=]
放學-3-"!
比人[唔知邊個呢.\/,!!!!???] 軟禁....=\/="
之後就番屋企了=]
p.s:::
- 好似好衰咁...但係...[我諗]...我地都唔想的"
- 聽日有人生日...生日快樂=]
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2007-01-25 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 307 | »
|