| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2007 年 1 月 5 日 星期五 |
 | |
|
開心=] |
|
今日7點幾就起左身了... 約左ANNA/\/\'
之後番到學校...
花園都有1、2個人的/\/\"
買早餐食>\/,
之後見倒呀CIN... 一齊溫書/\/\"
過左一陣 elle呀丁丁都番左黎了....=]
我地真係有溫書的/\/\ [只不過吹水時間佔大部分/\/\"]
之後班男仔佢地都番左了/\/\"
10點鐘上hall考試...
又見倒[佢]-\/-" 始終都係唔係咁中意佢-333333-"
history 都ok識的/\/\"
琴晚謝謝[你] 教我左咁多>3,"
剩左好多時間 唔敢訓覺-\/-"
狂check 卷/\/\" 好乖的/\/\"
放左學之後...
我地去左美軒... 見倒cin媽...之後仲見倒cin細佬/\/\"
佢地去cin屋企...
我、elle、anna 先行回家/\/\'
同anna行左一陣街之後就搭小巴番屋企了=]
開心的一日/\/\"
番到屋企...玩左一陣勁舞...
真係比某D高手嚇親-\/-... 佢地真係好勁-口-!
甘拜下風/\/\"
該溫書了"
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2007-01-05 08:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 307 | »
|