| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 12 月 14 日 星期四 |
 | |
|
2006-12-14 |
|
為左快D打完...
決定今日用口語打-\/-""
今日6點45起身..
因為要番學練歌=]"
落好了大雨=@=
唔記得左帶'姐' 濕哂-\/-""
大半班都番左黎=]
都幾感動的..
之後因為落雨上左去課室練/\/\"
--------------------------------------
2堂英文...
一堂maths"
小息...
一堂中史...
2堂art"
玩得好開心-\/-""
拎左靚仔本手冊>>>
我問靚仔::"你媽咪姓張架?!"
佢::"係呀 你又知既?!"
我::我估的-\/-[我同藍睇左佢手冊第一頁-@-"]
我又問::"你媽咪係咪叫"張xx"-3-?"
佢::"哇 你又知既-333-"
真唔知佢都係咁笨-@-;
過左大約一分鐘先知有唔妥...
問我地係咪拎左佢手冊-\/-"
白痴仔-=-!
lunch>>
2堂中文....作文...
放學練歌..
之後比賽..."
覺得我地班都幾成功=]""
雖然聽倒有人走音=*=" 但係都算好好的了/\/\
3D好野!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-12-14 06:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 307 | »
|