| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 12 月 22 日 星期五 |
 | |
|
MUSIC CON. |
|
今日終於有時間可以打番22號的日記了=]
咳咳-\/-
實在太忙了._."
'今日'係便服日 + music con.
好凍呀-\/-"
排隊上hall=]
以我記得:::我地好似係第4班的=]
勁野呀3D/\/\"
唱出超水準>\/, 個個都話我地好勁!!
最後仲拎埋第一"""
勁都無得最勁了/\/\!!!!!!!!!!
其實3d今次嬴真係要多謝3D全世界既人了=]
多謝佢地咁努力、每次都黎練歌/\/\*[感動*]
仲有仲有...
o係2次早番練歌果度....
好多人都有出席到...
多謝佢地肯咁早起身...又要咁凍...
仲要有一次係落勁大雨的"
實在感謝大家"
我愛3D-口-!
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-12-26 12:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 307 | »
|