| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2006 年 12 月 28 日 星期四 |
 | |
|
理工大學=] |
|
今日9點鐘就比媽咪叫醒左了...
佢話帶我去理工大學驗眼-\/-
下次可唔可以早一日同我講定先呢-33333-"
搭火車出發=]
紅HUM站落車"
理公大學真係好大.......
話哂都係爸爸的母校...
好似有少少的親切感=口= [有關的嗎=~="]
驗眼都幾好玩-\/- 但係都幾痛苦/口\
開頭就比一部驗眼機嚇死-\/-"
相信試過去配眼鏡既人 開頭果個驗眼師都會用一部機同你check degree的*
對 就是它了=\/=
他這部會無啦啦噴氣出來的-3- 嚇到我彈起-\/-
之後要滴眼藥水..話要放大我IRIS 睇下有無事喎...-3333333333-
之後配左副眼鏡...可以即刻拎的"
揀左墨綠色粗框的=]
之後去左大學CANTEEN食野"
好大呢-~- 如果可以o係度讀到就好了-\/\/-'
番到粉嶺... 搵哥哥幫我電頭髮=]
多謝熱寧+MILK的帶路-=-"
覺得自己真係一個大路痴-*-
anyway 今日轉左個 look=]
p.s::
哥星期三同我地一樣都要考試*
加油/\/\
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2006-12-28 10:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 307 | »
|