| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2007 年 1 月 4 日 星期四 |
 | |
|
小飛機/\/\ |
|
發覺呢排好中意打日記-\/-
哈>\/,
琴晚發果個夢好好笑-3333-"
見倒我地成班fd一齊坐火箭....
架火箭名叫做:::"小飛機-口-" [夢中既呀M改的/\/\"]
keke! 我地o係唔知邊個海灘發射=]
"小飛機升了-口-"[別諗歪*\/*"]
好開心 睇倒哂成個地球-3333-
仲見倒楊利偉o係水星-@-"
--------------------------------------------
8點鐘番到學校...
呀CIN個post好似先人-\/-" [哈/\/\"]
買野食先 唔想好似琴日咁比個姐姐笑我打鼓=~=|||||
出番黎之後 好多人都番左黎了/\/\"
一齊溫左陣/\/\"
哈>\/, "為了仆 她刻意走歪路" "條件句子"
哈/\/\ 溫得好開心*
之後上hall了"
見倒[佢] o係度捉人 睇下邊個無帶校''嬲"
實在對佢有"咳咳"=\/= 文字獄 不敢多提了/\/\"
中文佢問我地詞既別名-\/- 唔識呀-\/-"
之後考l.e.d... 都ok識...
但係因為有45分鐘[咁多-口-]時間比我地...
我開頭勁玩野-\/- 5秒寫一個字@\/@"
去到最後-@- 2-3分鐘既時間比我做最長果題 10分呀-*-
好彩都好快啦咁寫完/\/\"
哈>\/, 下次都係唔好玩了>\/,
放學之後就去左M記...
玩左一陣...見倒呀CIN媽咪同佢細佬...
佢細佬好搞野/\/\ 好得意>\/,
keke"
之後就同枝枝一齊搭小巴番屋企了/\/\"
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2007-01-04 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 307 | »
|