| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2007 年 1 月 3 日 星期三 |
 | |
|
神仙=口= |
|
打日記/\/\"
琴晚都無咩咁訓... 係訓唔著-口-""
唔知點解好驚 好驚今日考的IS-\/-"
記得琴晚好似發左個夢-@-!
[睇完唔準笑-333333-!!]
夢入面有一個神仙[睇唔倒佢個樣的*=*"]...
佢同我講::如果你聽日IS唔識既...
就o係份BIO卷MC果part第一題就寫個"B"字...
咁之後2份卷既答案就會慢慢沚浮出黎架喇-\/-"
我信左佢講野-333333-*
番到學校....同佢地[ELLE 丁 ANNA CIN 等......]一齊溫左一陣書-\/-
其實係吹水多的>\/,"
之後就上HALL考試了*
的確...都係有少少唔識-@-"
我o係份BIO卷MC果part第一題寫左個"B"字...
等左3分鐘都無答案浮出黎-口-!!!!!!!
我諗應該果陣係未訓醒=33333="
宜家諗番起 覺得自己好搞笑-@-
時間都幾夠-\/-"
做做下卷無啦啦肚餓到"打鼓"... 仲要打到好大聲-@-
搞到隔離果個姐姐聽倒之後o係度笑-\/-"
搞到我又想笑了-333333-"
之後因為要交ART功課...
[佢] 叫我地上番課室....=]
收左好耐...佢行過好多次 都話我地嘈-\/-"
有嘴既就一定會講野架啦=~= 我唔想你唔會講野囉=----="
等左好耐...放學了=]
我地7個去左仙茶居...
食完野就番屋企了...
p.s:::
多謝呀CIN借比我隻勁舞CD/\/\"
多謝你琴日教我phy/\/\
|
|
`°''*`╴ 出獄時間︰2007-01-03 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] `.,,.``*
 |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 307 | »
|